Advertisement
Коммерційний Потенціал
Локація Кузня
Видає ЕХО на ящику
Рівень 50
Нагорода $6502, 9777XP, автомат / гвинтівка
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Коммерційний Потенціал (англ. Commercial Appeal) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає ЕХО на ящику в локації Кузня. Виконується в цій же локації.

Опис[]

"Ви коли-небудь задумувалися над можливістю зробити рекламу?"

Містер Торрг хоче, щоб Ви зіграли головну роль в новому рекламному ролику корпорації. Він попросив Вас знищити все живе в Кузні Торрга за допомогою зброї цієї компанії.

Цілі[]

  • Убити байкерів за допомогою зброї марки Торрг: 0/10

Проходження[]

Завдання найкраще виконувати після місії Розбуди Моє Сердечко, тому що двері будуть відчинені, що економить час на подорож по всій Кузні. Персонажі отримують зброю Торрг, щоб убити за допомогою цієї зброї десять байкерів. Більшість іншої зброї марки Торрг, може теж бути використана для цієї цілі.

Локація небезпечна, з обмеженою кількістю укриттів від ворожих Стерв'ятників повітряної підтримки, а байкери атакують з різноманітних підвищень на подіумах. Деякі цілі захищені щитами, але восновному противники без щитів, яких швидко забивають вогняні атаки, коли вибухова зброя Торрга виявляється не відповідною до бойової ситуації і, в цілях безпеки, вбивства зі зброї Торрг замінюються вбивствами з іншої зброї. Прогрес завдання при цьому призупиняється. Більшість цілей в локації атакуватимуть з безпечної відстані, проте психи вриватимуться на близьку відстань.

Повідомлення при виконанні[]

"Ви виконали гарну роботу в рекламному ролику Торрга. Хто знає, можливо у Вас є майбутнє в зйомках."

Відеопроходження[]

Advertisement