Advertisement
Комбінація Жанрів
Локація Притулок Розпеченого Каменю
Видає Містер Торрг
Рівень 61
Нагорода $22619 , 18400 XP, ракетниця
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Комбінація Жанрів (англ. MMORPGFPS) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎ до Borderlands 2.

Опис[]

"Рівень 52 VH LFG.
Принесіть снайперську гвинтівку"

Містер Торрг повідомив, що поряд із Притулком Розпеченого Каменю знаходиться здоровенне чудовисько. Торрг попросив убити його та набути слави.

Цілі[]

  • Направлятися до лігва чудовиська.
  • Отримати славу за вбивство монстра.
  • Не отримати славу.
  • Осквернити труп xxDatVaultHuntrxx: 0/2.
  • Вбити в ближньому бою 420_E-Sports_Masta: 0/2.
  • Вбити пострілом в голову [720NoScope]Headshotz: 0/2.
  • Отримати славу за вбивство монстра.

Виконання[]

Три геймери вишикувались перед склепом, готові убити чудовисько. Коли прибувають Шукачі Хранилища, то тріо відчайдушно відстоює свою позицію, стверджуючи, що вбивство буде тільки їх одних. Скелет-Мечник виходить зі склепу і вони не гаючи часу розправляються з ним. Очевидно, що тріо має намір дочекатися слідуючої появи монстра і також претендувати на чергове вбивство, тому ставиться новий план, щоб змусити їх розлютитися і вийти з гри.

Доведення їх до розлючення і виходу з гри вимагає три окремих цілі, по одній для кожного. Гравець "xxDatVaultHuntrxx" вийде з гри, коли його труп двічі осквернити. Це вимагає вбити його, і поки він внизу, гравець може відмітити ціль, просто присівши прямо над трупом "xxDatVaultHuntrxx". Гравця "420_E-Sports_Masta" потрібно вбити двічі в ближньому бою. Будь яке ушкодження від зброї або від гранат для зменшення рівня його здоров'я буде несуттєвим - до тих пір, як смертельного удару не буде нанесено в ближньому бою, ціль не зміниться і не виконається. Гравця "[720NoScope]Headshotz" потрібно убити пострілом в голову. Знову ж таки, можна використати попереднє ушкодження, щоб понизити рівень його здоров'я, проте вірішальний постріл потрібно завдати в голову, лише тоді ціль може бути виконана.

Кожного разу, коли хтось з них помирає, він відродиться після тривалої затримки, під час якої він буде видимим у формі зеленуватого привиду, котрого не можливо ушкодити. У проміжку, будь-який з них може бути убитим наповал, щоб прорідити їхні ряди для відокремлення одного або двох - тимчасово переможений ворог доволі швидко відродиться.

Як тільки тріо розлючене і виходить з гри, інше чудовисько виходить зі склепу. На цей раз це жорсткіший Шибайголовий Скелет, хоча навіть це пропонує невелику загрозу і позбавлення від нього завершує фінальну ціль місії.

Повідомлення при виконанні[]

"^____^"

Примітки[]

  • Антагоністи у формі привидів здається отримують вогняне, шокове та корозійне ушкодження від ефектів стану, якого завдає елементна зброя, хоча ефект носить чисто косметичний характер і не зашкодить їм.
  • Активний навичок Майї Захоплення може миттєво вбити будь-якого з гравців, а результатом буде довге очікування між відродженнями.
  • Оригінальна назва місії "MMORPGFPS" змішує абревіатури назв різноманітних ігрових жанрів в один. MMORPG (Massively multiplayer online role-playing game) та FPS (First-person shooter).

Відеопроходження[]

Advertisement