FANDOM

Комбінація Жанрів
Локація Притулок Розпеченого Каменю
Видає Містер Торрг
Рівень 61
Нагорода $22619 , 18400 XP, ракетниця
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Комбінація Жанрів (англ. MMORPGFPS) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎ до Borderlands 2.

ОписРедагувати

"Рівень 52 VH LFG.
Принесіть снайперську гвинтівку"

Містер Торрг повідомив, що поряд із Притулком Розпеченого Каменю знаходиться здоровенне чудовисько. Торрг попросив убити його та набути слави.

ЦіліРедагувати

  • Направлятися до лігва чудовиська.
  • Отримати славу за вбивство монстра.
  • Не отримати славу.
  • Осквернити труп xxDatVaultHuntrxx: 0/2.
  • Вбити в ближньому бою 420_E-Sports_Masta: 0/2.
  • Вбити пострілом в голову [720NoScope]Headshotz: 0/2.
  • Отримати славу за вбивство монстра.

ВиконанняРедагувати

Три геймери вишикувались перед склепом, готові убити чудовисько. Коли прибувають Шукачі Хранилища, то тріо відчайдушно відстоює свою позицію, стверджуючи, що вбивство буде тільки їх одних. Скелет-Мечник виходить зі склепу і вони не гаючи часу розправляються з ним. Очевидно, що тріо має намір дочекатися слідуючої появи монстра і також претендувати на чергове вбивство, тому ставиться новий план, щоб змусити їх розлютитися і вийти з гри.

Доведення їх до розлючення і виходу з гри вимагає три окремих цілі, по одній для кожного. Гравець "xxDatVaultHuntrxx" вийде з гри, коли його труп двічі осквернити. Це вимагає вбити його, і поки він внизу, гравець може відмітити ціль, просто присівши прямо над трупом "xxDatVaultHuntrxx". Гравця "420_E-Sports_Masta" потрібно вбити двічі в ближньому бою. Будь яке ушкодження від зброї або від гранат для зменшення рівня його здоров'я буде несуттєвим - до тих пір, як смертельного удару не буде нанесено в ближньому бою, ціль не зміниться і не виконається. Гравця "[720NoScope]Headshotz" потрібно убити пострілом в голову. Знову ж таки, можна використати попереднє ушкодження, щоб понизити рівень його здоров'я, проте вірішальний постріл потрібно завдати в голову, лише тоді ціль може бути виконана.

Кожного разу, коли хтось з них помирає, він відродиться після тривалої затримки, під час якої він буде видимим у формі зеленуватого привиду, котрого не можливо ушкодити. У проміжку, будь-який з них може бути убитим наповал, щоб прорідити їхні ряди для відокремлення одного або двох - тимчасово переможений ворог доволі швидко відродиться.

Як тільки тріо розлючене і виходить з гри, інше чудовисько виходить зі склепу. На цей раз це жорсткіший Шибайголовий Скелет, хоча навіть це пропонує невелику загрозу і позбавлення від нього завершує фінальну ціль місії.

"^____^"

ПриміткиРедагувати

  • Антагоністи у формі привидів здається отримують вогняне, шокове та корозійне ушкодження від ефектів стану, якого завдає елементна зброя, хоча ефект носить чисто косметичний характер і не зашкодить їм.
  • Активний навичок Майї Захоплення може миттєво вбити будь-якого з гравців, а результатом буде довге очікування між відродженнями.
  • Оригінальна назва місії "MMORPGFPS" змішує абревіатури назв різноманітних ігрових жанрів в один. MMORPG (Massively multiplayer online role-playing game) та FPS (First-person shooter).