FANDOM

Зі Швидкістю Серця
Локація Солончаки
Видає Піратська Дошка Об'яв
Рівень 50
Нагорода $13005, 9777 XP
Гра Borderlands 2
DLC Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки
Тип завдання Побічне

Зі Швидкістю Серця (англ. Faster than the Speed of Love) - побічне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Активується на Піратській Дошці Об'яв в локації Солончаки. Виконується в цій же локації.

ОписРедагувати

"Заводь двигуни!"

Наталі, кокетливе жіноче альтер-его Шейда, вимагає від Вас перемоги в перегонах, які проходять в Солончаках. Знайдіть собі піскохода, і нехай веселощі почнуться!

ЦіліРедагувати

  • Проїхати через стартову відмітку.
  • Дістатися контрольної точки 1.
  • Дістатися контрольної точки 2.
  • Дістатися контрольної точки 3.
  • Дістатися контрольної точки 4.
  • Дістатися контрольної точки 5.
  • Дістатися останньої контрольної точки.

ПроходженняРедагувати

У виконанні завдання немає нічого складного. Просто їздимо по контрольним точкам за відведений час. У вашому розпорядженні буде 2:15 хвилини.

Можливо, що виникнуть складності з 3-ю контрольною точкою. Для того, щоб "підлетіти" до неї, достатньо натиснути клавішу прискорення (за замовчуванням - "F"). Для успішного виконання цього завдання, можна скористатися унікальною реліквією Форсажна Камера.

"До Вас прив'язався труп. Такі справи."

ПриміткиРедагувати

  • Оригінальна назва завдання (англ. Faster than the Speed of Love) - посилання до огидного роману мультиплікаційного песика Брайана Гріфіна (Brian Griffin) із шоу "Гріфіни" (англ. Family Guy), котрий був розрекламований в шоу, як "найгірша продавана книга усіх часів", незважаючи на підтримку Опри (Oprah Winfrey).