FANDOM

Мікіла

Увага! Дана стаття містить зашкалюючу кількість Азірівського діалекту. Якщо ви не знаєте, хто такий Микола Янович - нам шкода вашого марно витраченого життя будьте обережні - ви можете нічого не зрозуміти.
ЗтЄрво
ЗтЄрво Бан
З різноманіття "Ба..."
Виробник: Бандит Лого б
Тип: Ракетниці
стихія: Вогонь Корозія Шок Вибух Шлак
Гра Borderlands 2
Варіанти ЗтЄрво - Варіанти

ЗтЄрво (англ. Zooka!) - звічайна рікетніця вирібніцтва віключно Бандит в Borderlands 2. Отрімується віпадковим чіном з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опіс і вікористанняРедагувати

Рікетніці від Бандит при пістрілі запіскають трі маленькі рікети при звічайній витраті набоїв. Якщо вдасться уклясти всі три в ціль, сумарне ушкідження буде дуже вісоким, але через посєредню влучність зробіти це можливо ліше на малій відстані. Друга їх хірактерна особлівість – поєднання гіршого в клясі часу пірізірядки (біля 7 секунд) з найкріщою в клясі ємністю мігізіну (від 8 до 10 рікет). Дана рікетніця може маті будь-яку стіхію, пріте зрізки звічайної рідкісті можуть бути тільки вибухівими.

ЗтЄрво осніщується ствілом вірібніцтва Торрг, якій збільшує ушкіджєння та час пірізаряджання, протє зніжує швідкість польоту рікет.

ЗтЄрво стріляє трьома півільніми вісокопотужніми рікетами ціною одного рікєтного набою. Це робіть рікєтніцю ефєктівною в сутічках на сєрєдній відстані, в яких звічайна рікетниця може легко схібиті. Проте, ця зброя має дуже нізьку швідкість пірізірядки.

ПриміткиРедагувати

  • В Borderlands: The Pre-Sequel присутня аналогічна ракетниця виробництва SCAV - Будумцер.
  • Це найповільніша ракетниця виробництва Бандит - як в швидкості перезаряджання, так і в швидкості польоту снаряду.