FANDOM

Значок Шерифа
Значок Шерифа
Я застрелив шерифа, але я присягаюся, це був самозахист.
Виробник: Ерідіан Лого б
Тип: Реліквії
Гра Borderlands 2
Варіанти Значок Шерифа - Варіанти

Значок Шерифа (англ. Sheriff's Badge) - унікальна реліквія виробництва Ерідіан в Borderlands 2.

Отримується в якості рідкісного випадіння з Шерифа Лінчвуду.

Опис і використанняРедагувати

  • Грайте по черзі, грайте чесно. - підвищена швидкострільність пістолету, ушкодження пістолету і тривалість режиму Боротьби за Життя. Також ще більше підвищує час Боротьби за Життя і максимальне здоров'я на 15% за кожен екіпірований Значок Помічника Шерифа в команді.
  • Ушкодження пістолету: +23.5%
  • Швидкострільність пістолету: +56.0%
  • Час Боротьби за Життя: +15.0%

ПриміткиРедагувати

  • Як правило, Значок Шерифа є більш потужною версією реліквії Значок Помічника Шерифа. Посилення ружбая переходить на посилення пістолету, підвищується максимальний рівень здоров'я та є додаткові 5% до тривалості режиму Боротьби за Життя. Проте, реліквія найбільш ефективна, коли лише один член команди екіпірований реліквією Значок Шерифа, оскільки обидва Значки отримують сумарний бонус лише від інших персонажів, котрі екіпіровані Значком Помічника Шерифа.
  • Ефект від Значка на пістолети також буде примінений для дальніх атак пилкосокирою Кріґа.
  • Значок Шерифа є лише єдиною реліквією фіолетової рідкості в Borderlands 2, яка має особливий червоний текст.