FANDOM

Зима на Підході
Зима на Підході
Локація Притулок Розпеченого Каменю
Видає Роланд
Рівень 61
Нагорода 18400 XP, пістолет
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Зима на Підході (англ. Winter is a Bloody Business) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎ до Borderlands 2. Виконується в локації Тінь Ненависті.

ОписРедагувати

"Все це звучить так знайомо..."

Роланд хоче, розібратися зі злим принцем на ім'я Джефрі. Проте в цьому випадку «розібратися» не означає «убити» - Роланд просто просить знайти Джефрі, розправитися з його охороною та надавати йому ляпасів за те, що той такий мерзотник.

ЦіліРедагувати

  • Знайти Джефрі.
  • Убити охоронців Джефрі: 0/4.
  • Убити Пса.
  • Убити Кротовицю.
  • Перемогти Джефрі.
  • Дати ляпаса Джефрі.
  • Повернутися до міста.
  • Знову дати ляпаса Джефрі (додатково).
  • Ще раз дати ляпаса Джефрі (додатково).

ВиконанняРедагувати

Джефрі можна знайти біля Мосту Красунчика, прорвавшись через багаточисельних лицарів і орків. Із самого початку маючи в охороні двох бійців, він спершу посилає чотирьох менших лицарів, щоб оборонити себе, а після того, як перші чотири гинуть, вслід висилає Пса і Кротовицю. Пес є великим лицарем зі щитом і зброєю, що являє собою злиття сокири і булави. Кротовиця в бою використовує грубого меча гігантських розмірів. Обидва можуть заподіяти серйозного ушкодження, якщо підійдуть близько, хоча жоден не має виключної швидкості і можна ухилитися, коли вони починають удар.

Джефрі, на відміну від них, є слабким противником, зіщулюючись від страху після першого удару. Додаткові цілі, щоб дати повторного ляпаса, з'являються, коли його переможено.

Після повернення в місто, Мордекай пояснює, що він не розуміє посилань, після чого Тіна люб'язно додає іншого NPC - Нудного Аристократа.

"Ніч темна і повна мілкого посуду."

Див. такожРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Після появи Нудного Аристократа, завдання може не просуватися, і застрягне на цілі "Повернутися до міста".
  • Завдання Зима на Підході містить різні посилання до телесеріалу Гра престолів:
    • Оригінальна назва завдання посилається до слів, котрі написані на Домі Старків (House Stark) в Грі престолів 'Winter is Coming' (Зима на Підході) і до фрази "It's a bloody business Bates" (Це кривава справа, Бейтс), котра є посиланням до Абатства Даунтон.
    • Принц Джефрі є посиланням до Джофрі Баратеона.
    • Акт ляпасів Джефрі посилається до декількох сцен, в яких Джофрі дисциплінувався ляпасами.
    • Трон Джефрі зроблений із колекції зброї в тій же самій манері, як і Залізний Трон.
  • Нудний Аристократ - це частина додаткових жартів-посилань, яка очевидно стосується ЕХОнет-версії Абатства Даунтон, котре є улюбленим Мордекая.