FANDOM

Заткни Голоси (англ. Silence the Voices) – навичок Кріґа, який знаходиться в 5-му ярусі гілки Манія.

ЕфектРедагувати

«АНУ ГЕТЬ З МОЄЇ ГОЛОВИ!!!»

ОписРедагувати

Навичок значно підвищує ушкодження ближнього бою, яке завдає Кріґ, проте також надає шанс Кріґу ударити такою атакою самого себе.

ЕфектиРедагувати

  • Ушкодження ближнього бою: +50% за рівень навичку;
  • Шанс атакувати себе: +12%.
Рівень 1 2 3 4 5
Ушкодження ближнього бою +50% +100% +150% +200%+250%
Шанс атакувати себе 12% 12% 12% 12%12%

Рівень 6 7 8 9 10 11
Ушкодження ближнього бою +300% +350% +400% +450% +500%+550%
Шанс атакувати себе 12% 12% 12% 12% 12%12%

Навичок можна підняти вище 5-го рівня за допомогою модифікаторів класу Косарик і Легендарний Косарик.

ПриміткиРедагувати

  • Кріґ ударяє себе своєю пилкосокирою, навіть якщо екіпірована зброя з лезом (багнетом). Оскільки під час Пилорамної Люті, то збільшення ушкодження ближнього бою такою зброєю не впливає на самоушкоджуючі атаки крізь навичок Заткни Голоси.
  • З цим навичком зброя Моксі лікуватиме Кріґа на порцію від ушкодження, що завдає персонаж сам собі. Це можна легко помітити, коли його рівень здоров'я не повний і щит отримує все ушкодження. Надодачу, без захисту щита ця зброя знизить ушкодження на відсоток здоров'я, що вона повертає (наприклад, 34.580 без Рубінчика, 30.430 з ним).
  • Ушкодження завдане собі залежить повністю від базового ушкодження ближнього бою, що завдає Кріґ, включно з будь-якими бонусами до цього типу ушкодження від Рейтингу Шибайголовості. Інші бонуси до ушкодження ближнього бою, включно з наданими рівнями цього навичку, від навичку Сто Млинців Самотності, від наявності модифікатора класу Косарик або бонуси стероїдного ушкодження від розрядженого Стероїдного щита не збільшують самоушкодження.
  • Якщо Кріґ під дією активного навичку Пилорамна Лють або навичку Розбуди Звіра, то кинута пилкосокира отримає бонус від цього навичку, проте без штрафу шансом, що Кріґ ударить себе.
  • Кріґ все ще може ударити себе під час Боротьби за Життя.
  • Через той факт, що здоров'я не маштабується на рівнях надшибайголовості, проте ушкодження ближнього бою зростає, то ушкодження завдане з навичком Заткни Голоси буде величезною порцією здоров'я Кріґа.
  • Креативний директор Borderlands 2 приписує самоушкодження від цього навичку до того, що "Психічна сторона" особистості Кріґа чинить опір, стримуючи його "Героїчну сторону", при цьому вдаряючи себе по голові, щоб заглушити внутрішній голос [1].
  • Якщо Кріґ б'є себе звичайною атакою ближнього бою, то він ударить себе лівою рукою. Якщо він вдаряє себе під час Пилорамної Люті, то це буде його права рука.

Навички Кріґа
Пилорамна Лють
Кровожерливість Манія Пекельне Поріддя