Advertisement
Записка в Пляшці (Солончаки)
Локація Солончаки
Видає Записка в пляшці
Рівень 50
Нагорода $13005, 1955 XP, щит Щит Брутального Мужчини
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Записка в Пляшці (Солончаки) (англ. Message In A Bottle (Wurmwater)) - побічне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Активується при знаходженні пляшки з запискою в локації Солончаки. Виконується в цій же локації.

Опис[]

"Повідомлення в пляшці! Можливо воно приведе до скарбу. (Спойлер: приведе.)"

В закоркованій плящці виявляється записка, із якої Ви дізнаєтесь про скарб, який захований в Солончаках.

Цілі[]

  • Знайти скарб.
  • Відчинити скриню.

Проходження[]

Завдання отримується з пляшки, котра розміщена на пальмі, що росте на нависаючій скелі прямо біля входу з локації Оаза до Солончаків.

Вхід до району місії може заплутати Вас, оскільки ціль з'являється в заштрихованій області карти, котра здається недійсним простором карти. Він, насправді, знаходиться в каньйоні, вхід до якого розташований на сході від маркеру. Вхід може бути знайденим, рухаючись навколо кручі (див. зображення) до піратського Табору.

Записка в Пляшці (Солончаки)

Записка в Пляшці (Солончаки).

Табір населений невеликою кількістю піратів. Після переміщення по табору, шукачі знайдуть відкриту зону зі знаком попередження про грабоїдів перед нею. Грабоїди не з'являться негайно. В Режимі Істиного Шукача Хранилища ці грабоїди є грізним противником. Коли грабоїди гинуть, вони залишають дуже смертельні калюжі отрути, котрі завдають в'їдливого ушкодження.

Розташування цілі не помітне одразу, так як мітка "Х" намальована чорним на поверхні землі. Якщо область відвідали під час ночі, то гравці можуть проігнорувати мітку "Х" взагалі. Активувати мітку найкраще після знищення грабоїдів.

Мітка "Х" розташована в південно-західній частині області з грабоїдами і її активація закінчує завдання.

Повідомлення при виконанні[]

"Ви знайшли скарб!"

Відеопроходження[]

Advertisement