Advertisement
Заморозки
Заморозки
Локація Морожена Діра
Видає Маркус Кінкейд
РВШХ
Рівень 72
Нагорода $944193, 74230 XP, Голова
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Заморозки (англ. Get Frosty) - сюжетне завдання в доповненні Як Маркус Свято Рятував до Borderlands 2.

Опис[]

Маркус хоче, щоб Ви оглянули Імбіртон, місто в засніжених горах, яке чекає від нього партію вантажу.

Цілі[]

  • Поговорити з Маркусом.
  • Відпривитись до Імбіртону.
  • Дослідити піч.
  • Йти по сліду вугілля.
  • Убити сніговиків.
  • Відшукати потяг.
  • Убити бандитів.
  • Зупинити пограбування потягу (додатково).
  • Відчистити лід із зубчатих коліс мосту: 0/4.
  • Подати сигнал провіднику потягу.
  • Супроводити потяг до міста.
  • Захистити потяг.
  • Скинути вугілля в піч.
  • Зачинити двері печі.
  • Розпалити піч.
  • Поговорити з Тіматі Як-Два-Метри-Тільки-Нижче.
  • Призвати Містера Сніга.
  • Перемогти Містера Сніга.
  • Взяти капелюха сніговика.
  • Відчинити вантаж зі зброєю.

Проходження[]

В засніжених горах з видом на місто Імбіртон, Маркус знаходиться в зовсім не різдвяному настрої. Городяни купили у нього велику партію зброї, отже вони можуть роздати її як подарунки до Дня Найманця, а якщо і є одна річ, яку Маркус терпіти не може - то це благодійність. Сказано, що потяг, на якому перевозиться зброя, ще не прибув, тому Маркус хоче, щоб Шукачі Хранилища перевірили це. По стежці в горах, котра веде до воріт міста, зустрічаються Йеті.

Після прибуття в місто, Маркус з'ясовує, що всі городяни заморожені. Хоча Маркус дуже хоче насолоджуватися можливістю не чути колядки на честь Дня Найманця, проте він не може заробляти на заморожених клієнтах. Шукачі Хранилища відправляються шляхом до пічки і перевіряють її. Ціль завдання змінюється, оскільки з'ясовується, що вугілля для пічки відсутнє. Йдучи по сліду вугільних крадіїв, гравці зтикаються з групою на перший погляд невинних сніговиків. Проте в них немає нічого невинного взагалі, оскільки вони є прислужниками Містера Сніга і вони жадають крові. Шукачам Хранилища потрібно вбити всіх сніговиків, вогняна зброя дуже добре робить свою справу.

Далі по стежці Шукачі знаходять бандитів, що укриваються навколо, а група їх грабує потяг, забираючи вантаж. Після вбивства їх усих та подальшої розмови з машиністом потягу, з'являється нова ціль звільнити зубчасті колеса мосту від криги. Вистріливши по них, гравці розблокують міст, відкривши шлях для руху потягу. Необхідно потягнути за важіль, тим самим подавши сигнал кондуктору для початку руху в напрямку міста. За мостом потяг потрапляє в засідку з сніговиків, відбившись від яких на Шукачів Хранилища одразу нападають бандити. Як тільки потяг прибуває на станцію в місті, потрібно потягнути за важіля, щоб завантажити вугілля в пічку і розпалити пічку для обігріву Імбіртона. Житель Тіматі Як-Два-Метри-Тільки-Нижче дякує гравцям за те, що вони врятували його та День Найманця.

Наступною ціллю завдання для гравців стає розправа над Містером Снігом (зробити з цього сніговика калюжу). Арена для бою - замерзле озеро на північному сході від Імбіртону. Для виклику Містера Сніга, котрий терпіти не може веселих пісень, гравцям необхідно зіграти гімн міста на дзвіночках, котрі розташовані біля озера. Зліплений зі снігу скнара володіє багатьма жорсткими атаками в широкому діапазоні, такими, як кидання гігантських сніжок, кидання вінка-лассо та використання свого крижаного подиху, щоб на короткий час зруйнувати стабільність зброї гравців. До того ж, він на допомогу призиває сніговиків, котрі добре підходять для отримання Другого Дихання гравцями. Найкращою тактикою для Шукачів Хранилища є сконцентрувати ушкодження на старому шовковому капелюсі Містера Сніга. Як тільки його переможено, гравцям необхідно підійти до танучого Містера Сніга, та зняти з нього капелюха. Якщо гравці будуть діяти занадто повільно, то він може відновити до 1/4 свого здоров'я. Після остаточної перемоги над головним злодієм, Шукачам потрібно повернутися до міста та відчинити контейнер з вантажем зброї.

Повідомлення при виконанні[]

"Ви знайшли вантаж, убили злого сніговика і врятували місто! Час скуштувати ег-ног..."

Відеопроходження[]

Borderlands_2_Як_Маркус_Свято_Рятував!_Частина_2_КІНЕЦЬ_-_Містер_Сніг_(Як_Маркус_Свято_Рятував)

Borderlands 2 Як Маркус Свято Рятував! Частина 2 КІНЕЦЬ - Містер Сніг (Як Маркус Свято Рятував)

Advertisement