FANDOM

ОписРедагувати

Залізобетонність (англ. Brawn) – третя гілка навичків Сальвадора. Сфокусована на фізичній потужності.
Іншими гілками Сальвадора є Одержимість і Нестримність.

НавичкиРедагувати

Навичок Ефект ЗалізобетонністьСальвадор
1
Витривалість
GenericIcon5

Навичок збільшує максимальний рівень здоров'я персонажу і забезпечує невелику регенерацію здоров'я базуючись на максимальному рівні здоров'я персонажу.
Мурахи в штанях
GenericIcon5

Навичок надає персонажу підвищену швидкість руху і швидкість перезаряджання напротязі декількох секунд після отримання ушкодження.
2
Сталевий Тигр
GenericIcon5

Після вбивства ворога на декілька секунд знижується ушкодження, що отримує персонаж.
Азбест
GenericIcon5

Навичок зменшує тривалість стихійного ушкодження для Шибзостріла.
3
Банальна подряпина
GenericIcon5

Під час Шибзострілова Сальвадор кожної секунди відновлюватиме відсоток від його загального рівня здоров'я. Чим нижче рівень здоров'я Сальвадора, тим потужнішим стає ефект регенерації аж до встановленої межі. Верхній максимум його регенерації встановлюється рівнем навичку.
Привіт від Льоліка
GenericIcon1

Цей навичок модифікує атаку ближнього бою Сальвадора, таким чином персонаж виконує потужний удар знизу, який спричиняє масивне ушкодження і відкидає ворога назад. Цей навичок має час відновлення – поки навичок відновлюється Сальвадор використовуватиме його нормальну атаку ближнього бою.
Жуйка-Дружба
GenericIcon5

Навичок збільшує швидкострільність з усіх типів зброї, якщо заряд щита персонажу на нулі.
4
Автобус Смерті
GenericIcon5

Цей навичок під час Шибзострілова збільшує швидкість руху Сальвадора.
Кулеманія
GenericIcon5

Підвищує ушкодження, яке персонаж завдає при стрільбі. Чим нижче рівень здоров'я Сальвадора, тим потужніший ефект.
5
Сексі Рексі
GenericIcon5

При отриманні ушкодження Сальвадором навичок надає регенерацію здоров'я на короткий час.
6
Гей, йолопи!
GenericIcon1

Після натискання клавіші Активного Навичку під час Шибзострілово, Сальвадор буде насміхатися з усіх ворогів, що поблизу, показуючи їм середнього пальця обома руками. Це змушує їх атакувати його з більшою вірогідністю. Надодачу, він отримує повне здоров'я і позитивний ефект масивного зменшення ушкодження на декілька секунд.
Навички Сальвадора
Шибзострілово
Одержимість Нестримність Залізобетонність