Ця стаття стосується персонажу. Для інших цілей дивіться Зажерливус Неприбацаний (завдання).
Зажерливус Неприбацаний
Зажерливус Неприбацаний ворог.jpg
Раса Зажерливуси
Фракція Істоти
Статус Живий, можна вбити
Локація Скеля Світлоракка
Гра Borderlands 2

Зажерливус Неприбацаний - рейдовий бос виключно в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока. Він супроводжується Вождем Нґвату.

Опис[ред. | ред. код]

Зажерливус Неприбацаний - це зажерливус, розміром з малий будинок, котрий доступний лише після завершення завдання Який Великий Професор Загине! Місцеві жителі вірять, що він бог, проте Вождь Нґвату, котрого вони вважають еретиком, намагається контролювати його для себе. Як і інші боси, його можна перемагати багато разів. Він цілком пасивний, доки не отримує перше ушкодження. В той час, як жоден діалог не вказує на це, окрім згадки, що він вважається богом у місцевих жителів, він - один з п'яти відомих у даний час Неприбацаних Серафімів.

Доступ до битви з Зажерливусом коштує 8 штук ерідія. Так як він класифікується, як Неприбацаний Серафім, то перемога над ним в Режимі Величного Шукача дасть Кристали Серафімів.

Тактика[ред. | ред. код]

Основна стаття: Зажерливус Неприбацаний (завдання)

Примітки[ред. | ред. код]

  • Із Зажерливуса може випасти ружбай Інтерфейс, гвинтівка Соколиний Зір, автомат Провідний Шторм, або пістолет Збудник.
  • Гравці в кооперативному режимі можуть визначити, кого він буде фокусувати, перед боєм поглянувши, на якого з Шукачів Хранилища вказує його хвіст.
  • Зажерливус відроджується в ту мить, коли всі Шукачі Хранилища залишають ринг.