Advertisement
Завтра Ніколи Не Вмре
Завтра Ніколи Не Вмре
Локація Серце Пустелі - Кладовище
Видає Мордекай
Рівень 28
Нагорода 6983 XP, 4 ерідію
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Завтра Ніколи Не Вмре (англ. This Just In) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Мордекай в локації Сховище. Виконується в локації Серце Пустелі - Кладовище.

Опис[]

"Правда - поняття відносне. На відміну від постріла в голову."

З тих пір, як Ви прибули на Пандору, Хантер Хеллквіст із «Гіперіонівського Правдомовлення» поширює брехливі вигадки про Ваші дії. Мордекай з'ясував, звідки ведеться трансляція, та попросив Вас назавжди її заглушити.

Цілі[]

Проходження[]

Гіперіонівська служба знаходиться недалеко від станції швидкого переміщення (див. карту). Підніміться на ліфті та відкрийте одні з двох дверей в радіорубку. Там на Вас буде чекати Хантер Хеллквіст.

Хеллквіст - шибайголовий противник, з відповідним енергетичним щитом, екіпірований пістолетом-кулеметом. На спині у нього апарат, схожий на бумбокс, для запуску особливої атаки у вигляді імпульсу. На додачу, йому на підтримку буде вислано роботів. Електрична зброя допоможе збити заряд його щита, а корозійна - розправитися з роботами. Біля радіостанції також можна знайти кружляючих ракків, котрі можуть втрутитися в бій.

Повідомлення при виконанні[]

"Зі смертю Хантера Хеллквіста, люди не ризикують думати, що Ви - жахливий, страшний, поїдаючий дітей монстр. Якщо тільки Ви не Шибзостріл. Він, все ще, завдає незручностей людям."

Примітки[]

  • Переклад - посилання на фільм про Джеймса Бонда "Завтра ніколи не вмре".
  • "Це є так!" - шоу-новини ЕХО, що транслюють нещодавні події відносно пригод Шукачів Хранилища в Borderlands 2. Ці останні події, що розповідає Хантер Хеллквіст через Гіперіонську службу Правди, запропонують Вам резюме того, що відбулося після останньої сюжетної місії, спотворене, щоб відповідати пропагандистському стилю Красунчика Джека.
  • При вбивстві Хеллквіста, існує підвищений шанс випадіння легендарного щита Крапчик.
  • Якщо, перед вбивством Хантера Хеллквіста, вимкнути його рацію на спині, то Ви отримаєте внутрішньоігрове досягнення Кінець програми.
Advertisement