Advertisement
Ехой, щури наземні!
Теплий Прийом
Локація Оаза
Видає Шейд
Рівень 50
Нагорода $6502, 29331 XP, щит / автомат
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Ехой, щури наземні! (англ. A Warm Welcome) - найперше сюжетне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2.

Опис[]

Ви починаєте пошуки Скарбу Пісків у місті під назвою Оаза. Воно знаходиться посеред пустелі. На Оазу напали бандити, котрі заявляють, що працюють на якогось Гіпноса. Людина на ім'я Шейд, ймовірно житель міста, просить Вас очистити місто.

Цілі[]

Проходження[]

Це завдання з'явиться у Вас, як тільки Ви перший раз потрапите до локації Оаза. Ідіть вниз по схилу до міста. Як тільки Ви в нього увійдете на Вас нападуть пірати під головуванням Безбородого. Після того, як Ви переб'єте всіх піратів, з'явиться їх командир. Рівень здоров'я у Безбородого більший, ніж у решти, але з ним не повинно виникнути великих проблем. Після бою знайдить Шейда та здайте йому завдання.

Повідомлення при виконанні[]

"Ви очистили Оазу від піратів і зустріли ексцентричного Шейда. Тепер час закатати рукава (метафорично), забруднитися (метафорично)" і належним чином розпочати Ваше завдання, щоб знайти гору здобичі (не метафорично)".

Примітки[]

  • З Безбородого може випасти унікальний автомат Смердючка.
  • Безбородий з'являється тільки один раз за проходження.

Відеопроходження[]

Advertisement