FANDOM

Ерідіанський Виступ
Місцевість | Карта

Load screen (11)

Ерідіанський Виступ
Сусідні локації Зпуск, Хранилище
Жителі Вартові
Гра Borderlands

Ерідіанський Виступ (англ. Eridian Promontory) - захована тропа у гірській частині Пандори. Вартові вздовж цієї тропи охороняють підступи до Хранилища, що знаходиться нижче.

ОписРедагувати

Колись у далекому минулому, ерідіанці створили у скелях секретний прохід, що він до Хранилища. Покинув планету, вони залишили Вартових для охорони об'єкту.

Роль у сюжетіРедагувати

Команданте Стілл захопила Ключ від Хранилища і привела свої війська у це негостинне місце. Прокладаючи шлях до Хранилища, вона зустрічає супротив Вартових. Таким чином Шукачів зустрічає гора трупів з обох боків та протистояння двох ворожих фракцій. Щоб дістатися цілі, Шукачі мають битися як з солдатами, так із вартовими, що намагаються захистити Хранилище від відкриття.

ВорогиРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Черовний Спис і Вартові ворожі один до одного, що можна використати у своїх цілях. Після завдання Знайти Стілл вартові залишаються єдиними ворогами локації.
  • Снігопади та блискавки роблять це місце найяскравішим у грі. Проте на слабких машинах відмічалось гальмування.
  • У локації постійно іде сніг, що різко контрастує з погодою інших локацій Borderlands.

КартаРедагувати

ГалереяРедагувати