Advertisement
Елеонора Ліцарівна
Елеонора Лицарівна
Локація Притулок Розпеченого Каменю
Видає Елеонора
Рівень 61
Нагорода $22619 , 9200 XP, модифікатор гранат / щит
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Елеонора Ліцарівна (англ. Ell in Shining Armor) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

Опис[]

"Кращий захист..."

Елеонорі потрібно оновити гардероб, щось "щоб захистити її прекрасні окружності". Їй відомо про район в Лісі, де місцеве ополчення керувало кузнею, перед тим, як Морган перетворив їх усіх на скелети.

Цілі[]

  • Знайти броню.
  • Збити броню з дерева.
  • Знайти менш жахливо сексистську броню.
  • Підібрати металеве бікіні.
-АБО-
  • Підібрати громіздку броню.

Виконання[]

Цілі завдання знаходяться біля Кузні старого Ґлена, котра також є ціллю "Дослідити бокову стежку" в завданні Несумісні Поняття, а також тут є тарілка з млинцями для завдання Млинцепокаліпсис. Район окупований дереванями, хоча з цими повільними створіннями можна розправитись, завдавши вирішального удару декількома вогняними атаками, котрі приберуть їхню загрозу.

Другою ціллю буде потрясти дерево, з котрого на землю впаде металевий бюстгальтер. Проте Елеонора хоче трохи більше покриття, і пошуки приводять до ящика біля кузні. Відчинення ящика відкриває щось громіздкіше і більш захищаюче, котре і призводить до останнього вирішення: "Що обрати?"

Повідомлення при виконанні[]

"Ломаки й каміння можуть зламати її кістки, але орки ніколи не ушкодять її."

Примітки[]

  • Металеве бікіні: "Не такий вже й захищаючий шматок броні."
  • Громіздка броня: "Міцна та захищаюча (розумієте, така, як і повинна бути броня)."
  • Область може бути порожньою, отже місія не продовжується (маркер застрягає на цілі "Знайти броню"). Перезахід до гри може виправити це.

Відеопроходження[]

Кріґ_-_Елеонора_Лицарівна_(Крихітка_Тіна_Штурмує_Лігво_Дракона)

Кріґ - Елеонора Лицарівна (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)

Advertisement