FANDOM

Еволюціонатор
Эволюционатор
"Виживають не найсильніші та найрозумніші, а ті, хто найшвидше адаптується до змін."
Виробник: Ансін Лого б
Тип: Щити
Модель: Адаптивний щит
стихія: Лікування
Гра Borderlands 2
Варіанти Еволюціонатор - Варіанти

Еволюціонатор (англ. Evolution) - серафімський щит виробництва Ансін в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2.

Отримується за кристали у Торговця Серафімів в локації Оаза на Режимі Істиного Шукача та Нормальному режимі. На Режимі Величного Шукача може бути отриманий в якості рідкісного випадіння з Гіперія Неприбацаного.

Опис і використанняРедагувати

Сила через негаразди. - додає відновлення здоров'я. При отриманні щитом ушкоджень підвищується швидкість відновлення здоров'я. Значне посилення опору стихійному ушкодженню. Підвищує максимальний рівень здоров'я.

Еволюціонатор має низьку ємність, хоча вищу, ніж у свого кузена Неогенератора. Його справжня сила полягає у величезному опорі стихійному ушкодженню, посиленні максимального рівня здоров'я і потужній регенерації, яка ще більше посилюється при отриманні щитом пошкодження. Щит схильний мати дуже коротку затримку перезарядки, що дозволяє гравцю під щільним обстрілом більш часто отримувати ушкодження щита, щоб підвищити регенерацію здоров'я.

ПриміткиРедагувати

  • Ефекти щита роблять його особливо корисним для Шибзострілів, оскільки їх стиль ведення бою часто призводить до отримання настільки великої кількості ушкодження, що їх щити не можуть відновлюватися.