FANDOM

Дірокол
BL2 Slising Splasher Blashter
Бандит не розуміє, що ця штука робить, все одно бере зброю. Бандит робить зброю щасливою. Зброя робить Бандита щасливим.
Виробник: Бандит Лого б
Тип: Ружбаї
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак
Гра Borderlands 2
Варіанти Дірокол - Варіанти

Дірокол (англ. Splasher Blashter) - назва групи E-Tech ружбаїв виробництва Бандит, що зустрічається в Borderlands 2. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Оскільки ружбай вироблений Бандит, то Дірокол несе вроджену низьку точність, довгий час перезаряджання і великий розмір магазину іншої зброї Бандит, а також, оскільки ружбай є E-Tech зброєю, то він трансформує набої в енергетичні заряди.

Діроколи стріляють по дугоподібній траєкторії великими, повільними, з високим ушкодженням енергетичними кулями, чергами по 3 постріли за одне натискання спускового гачка. Помітно, що кожна енергетична куля завдає приблизно однакового ушкодження як і одиночний снаряд з Рівностріла. Це значить, що зброя, порівняно з іншими брендами, завдає потрійного ушкодження. Це супроводжується великим використанням набоїв, споживаючи 4 патрони за постріл, що ефективно нівелює перевагу більшого розміру магазина, якою інші зразки зброї Бандит користуються. Ця подвійна вартість набоїв лише мінімально послаблює користь від потрійного ушкодження зброї, що робить Дірокол як одним з найекономніших по витраті набоїв, так і найпотужнішим по ушкодженню ружбаєм, доступним в Borderlands 2.

ПриміткиРедагувати

  • Як і Рівностріл, Дірокол може згенеруватися з аксесуаром на критичне ушкодження, незважаючи на нездатність зброї завдавати критичного ушкодження.
  • Діроколи не можуть генеруватися з вертикальним руків'ям або відповідним префіксом, які можуть дати зброї x5 снарядів за постріл.
  • Можливо, стрибаючи, отримати додаткову висоту, використовуючи Дірокол: стріляючи в пілогу під час стрибка, Шукачі можуть підлетіти трохи вище, отримуючи помірне пошкодження.
  • Снаряди, що вистрілює ружбай, розглядаються рушієм гри як ракети. Тому Поглинаючий Щит поповнить набої для ракетниці при перетворенні енергетичних куль Дірокола.

Мікіла

Увага! Дана стаття містить зашкалюючу кількість Азірівського діалекту. Якщо ви не знаєте, хто такий Микола Янович - нам шкода вашого марно витраченого життя будьте обережні - ви можете нічого не зрозуміти.