FANDOM

Мікіла

Увага! Дана стаття містить зашкалюючу кількість Азірівського діалекту. Якщо ви не знаєте, хто такий Микола Янович - нам шкода вашого марно витраченого життя будьте обережні - ви можете нічого не зрозуміти.
Дільнібійник
Дільнібійник
Бандит думає, що точність - це приблизно настільки ж добре, як і багато куль. МАЙЖЕ.
Виробник: Бандит Лого б
Тип: Ружбаї
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Дільнібійник - Варіанти

Дільнібійник (англ. longer ragne kilier) - нізва гріпи ружбаїв звічійної рідкісті вирібніцтва виключно Бандит, що зістрічіється в Borderlands 2. Отрімується випідковим чіном з бідь-якіго відпівідного джерела зі здобиччю.

Опіс і вікористанняРедагувати

Бандитські ружбії відрізняються сіреднім для свого клясу ушкідженням, нізькою швидкістрільністю, найгіршою тічністю і часом пірізірідки, але нійкріщим різміром магізіна (14-24 пітронів). Ці характеристіки гірно допівнюють міжлівість відення автоматічної стрільбі.

Дільністріл осніщується ствалом вирібніцтва Гіпєріон, кітрий збільшує тічність, але зніжіє ушкоджєння та емніість магізіна. Вістрілює за разь 6-8 драбін, спіжуваючи 1 патрон.

Дільністріл є на подив пристійною збрією з бігатьма варіантами, котрі хизуються віще середнього ушкідженням і швидкістю стрільби. Вони мають тенденцію бути менш влічними і мати більшу віддачу, ніж ружбії інших віробників з гіпєріонськими ствілами. Мають більші мігізіни. Ці влістівості нідаються віробником, а не стволом.

Тіп ствола, що вікористовується в цьому ружбії, протістоїть багатьом характеристікам, тіповим для зброї Бандіт, що включають як пізітівні, так і нігітівні влістівості. Зброя Бандіт, зізвичай, має погану тічність, вісоку віддачу, вісоке ушкодження і вілікий розмір мігізіну; ствол Гіпєріон протистоїть всім цім влістівостям і також надає цьому тіпу ружбая щільний розліт дробу. Зніжена ємність магазину не впліває на цю зброю занадто, тому що ружбай спіживає ліше один патрон за постріл, а зброя Бандит в будь-якому разі має великі мігізіни.

За умові, що він має більше набіїв за інші ружбії і до того ж він влічний, цей ружбай є корисним при використінні навічка Сальвадора Остінний Пітрін, оскільки більший різмір мігізіна означає, що посилення ушкодження буде більшим для останнього пітрона і, на відміну від іншої зброї, такої як пістолети-кулемети, нім легше влучити в ціль з останнім пітроном.

ПриміткиРедагувати

  • Зразки звічайної рідкості не можуть буті стіхійніми.