Advertisement
Дядечко Тед
Дядечко тед
Локація Серце Пустелі - Пустка
Видає Дошка Об'яв Файрстоуна
Рівень 28
Нагорода $1074, 3491 XP, унікальний пістолет Дівочий Кулак / унікальний ружбай Приплив
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Дядечко Тед (англ. Uncle Teddy) - побічне завдання в Borderlands 2, котре активується на Дошці Об'яв Файрстоуна в локації Серце Пустелі - Пустка. Виконується тут же.

Опис[]

"Сім'я - це святе."

Жінка на ім'я Уна попросила Вас помститися за її дядечка Тедді, який жив у Файрстоуні. Тедді, винахідника, було заслано на Пандору незабаром після того, як Гіперіон привласнив креслення його зброї. Якщо Ви зможете довести факт крадіжки, Уна залишить компанію без штанів. В переносному сенсі.

Цілі[]

  • Відправитись до будиночка Тедді.
  • Відчинити секретну лабораторію.
  • Знайти докази: 0/6.
  • Взяти креслення Ті-Кея.
  • Відправити креслення до Уни.
...АБО...
  • Відправити креслення до "Гіперіону".

Проходження[]

Біля хижі Т.К. Бахи з Вами зв'яжеться Уна і скаже пошукати вимикача, щоб потрапити до старої лабораторії її дядечка. Ланцюжок на стельовому вентиляторі всередині будиночка відчиняє люк, котрий веде вниз до підвалу.

Уна хоче, щоб Ви пошукали докази, які заховані в одному з ящиків. Відкривання усіх ящиків в підвалі розкриє серію ЕХО-записів, в яких Ви дізнаєтесь історію Ті-Кея - як він прибув на Пандору і про його співпрацю з Гіперіоном. Останній запис - повідомлення від містера Блейка, в якому говориться про те, що компанія викрала один з проектів зброї Ті-Кея, і пропонується Ті-Кею і його дружині залишити їхню планету до того, як убивці Гіперіону знайдуть їх. Уна буде стверджувати, що це той доказ, який їй потрібен і що, в обмін на нього, вона пропонує перший пістолет, котрий дав їй Ті-Кей.

Активація перемикача на лівому боці торгового автомату відкриває креслення ружбая Ті-Кея - Хвиля Т.К.. Після такої пропозиції, представник Гіперіону зв'яжеться з Вами і зробить Вам протилежну пропозицію. Відправлення креслень до Гіперіону через поштову скриню біля станції швидкого переміщення, винагородить Вас унікальним ружбаєм Приплив, в той же час, відправлення креслень до Уни на Дошці Об'яв Файрстоуна, винагородить Вас пістолетом Дівочий Кулак.

Повідомлення при виконанні[]

"Ви дізналися історію Ті-Кея Бахи. Ніщо не забуте."

Примітки[]

  • Напис на ЕХО: "Старий ЕХО, що належить дядькові Уни, Тедді."
  • Напис на кресленні: "Креслення Ті-Кея. Креслення "Хвилі Т.К.", експериментального ружбая, спроектованого дядечком Уни, Тедді."

Див. також[]

Advertisement