FANDOM

Дубль!
Дубль!
Це не один, а два стволи всього лише за $19.95!
Виробник: Тедіор Лого б
Тип: Ружбаї
стихія: Вогонь Корозія Шок ( Шлак / Мороз ) Без стихії
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Дубль! - Варіанти

Дубль! (англ. Double Barrels!) - назва групи ружбаїв звичайної рідкості виробництва виключно Тедіор, що зустрічається в іграх Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Ружбаї виробництва Тедіор не виділяються характеристиками серед конкурентів: не найгірше ушкодження, не найкраща влучність, середня швидкість стрільби та ємність магазину. Єдине, що стоїть окремо – кращий час перезаряджання. Ну і, звичайно, ключова особливість – вибухати при перезаряджанні, як граната, завдаючи ушкодження, пропорційного кількості патронів, що залишилася в магазині. Стихія ушкодження від кидка відповідає стихії зброї (вибух у нестихійних).

Дубль! оснащується стволом виробництва Джейкобс, що збільшує ушкодження, та значно знижує влучність і небагато - швидкість стрільби. Випускає за постріл 10-12 дробин, витрачаючи 2 патрони.

Ушкодження ружбай має вище середнього та посередні влучність і віддачу. Розліт дробу досить широкий, що обмежує його використання максимум на середній відстані, хоча ружбаї цієї моделі не так обмежені по ефективній відстані стрільби, як ружбаї з потрійними або чотирискладовими стволами.

Як і більшість зброї Тедіор, Дубль! при перезаряджанні викидається, при цьому всі набої в магазині втрачаються, але додають значно до ушкодження від вибуху. Зброя відскочить декілька разів, якщо не влучить, проте при контакті з ворогом вибухне одразу. Типовий Дубль! матиме три або більше пострілів між перезаряджанням, що надає йому властивості завдавати надзвичайного ушкодження при ранньому перезаряджанні.

ПриміткиРедагувати

  • Зразки звичайної рідкості не можуть бути стихійними.