Advertisement
Дрин-Дрин-Дрин-Дринь!!!
Локація Шибайголовий Кратер для Шибайголових
Видає Дошка Об'яв Кратера
Рівень 50
Нагорода 25 Жетонів Торрга, 9777 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Дрин-Дрин-Дрин-Дринь!!! (англ. Get Your Motor Running) - десяте сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Кратера. Виконується в локації Південна Траса.

Опис[]

Наступного у списку гладіатора звуть Мото-Мамця. Вона ховається в місці під назвою Південна Траса і виходить тільки до тих, кого вважає достойними суперниками. Теперь, коли Ви привернули її увагу, Вам потрібно зустрітися з Мото-Мамцею та вбити її найсмертельнішим чином.

Цілі[]

  • Увімкнути живлення воріт.
  • Слідувати за силовими кабелями.
  • Увійти через ворота перегонів.
  • Зібратися для бою.
  • Знайти Мото-Мамцю.
  • Перемогти Мото-Мамцю.
  • Повернутися до Моксі.

Проходження[]

Місія дуже лінійна аж до битви з Мото-Мамцею.

Бій представляє дві стадії. На першому етапі вона буде їздити навкруги на своєму байку і стріляти ракетами. Незабаром група байків приєднається до бою і їх можна використовувати для отримання Другого Дихання. Коли рівень здоров'я Мото-Мамці вичерпується, її байк вибухає і вона буде продовжувати на своїх двох.

Другий етап менш неспокійний, ніж перший. Після втрати байку, Мото-Мамця буде рухатися зі швидкістю ходьби. В цей час вона активує потужний щит і переключиться на її ракетницю щоб запустити кілька залпів ракет. Ракети достатньо повільні і якщо рухатися швидко, то вони не влучать.

Ефективна стратегія проти Мамці - укриватися за будівельними лісами. Мото-Мамця не може стріляти ракетами в отвори в лісах, в той час як гравці можуть. Також укриття є на вході в арену.

Повідомлення при виконанні[]

"Завдяки вашим зусиллям, Мото-Мамця зараз мчить по великому небесному шоссе.

Просто жарт.

Вона котиться к чортям!"

Примітки[]

  • Байки Мото-Мамці залишаються в арені в той час, поки вона на ногах. Вони зникають після того, як вона гине.
  • Мото-Мамця і її байк мають декілька вразливих місць, що розташовані в лінію. Це робить її дуже вразливою для залпових вогнестрільних атак, підкріплених навичком Зер0 Дриль. Таким чином граючи Зер0, можна знищити боса за лічені секунди.

Відеопроходження[]

Advertisement