FANDOM

У всіх трьох іграх серії Borderlands є велика кількість скринь, контейнерів та інших об'єктів зі здобиччю.

Borderlands

Є кілька типів скринь. Всі скрині містять зброю (включаючи унікальну і легендарну з певним шансом) і різноманітний боєзапас.

Червоні скриніРедагувати

Це великий червоний контейнер овальної форми. При відкритті кришка скрині відходить назад, вивільняючи дві секції, які відсуваються вправо і вліво. Всередині скрині знаходиться зброя: на лівій секції патрони, а на правій гранати. Червоні скрині попадаються рідше, ніж білі і містять більш якісну здобич. Зазвичай вона розташовується в затишних місцях і добре охороняється бандитами та іншими поганими дядечками.

Білі скриніРедагувати

Прямокутна скриня, кришка якої закрита на три замки. Ця скриня зустрічається частіше, ніж червона, і містить менш цінну здобич. Ця скриня, як правило, містить або 4 пістолети, або 2 види іншої зброї.

Червона скриня Червоного СписаРедагувати

Ця скриня з'являється тільки в доповненні Секретна Зброярня Генерала Нокса. Ця скриня більше, ніж звичайна червона, і має прямокутну форму з невеликою опуклістю в центрі. Вона пофарбована у сріблястий колір з червоними елементами, і має складний замок. При відкритті вона розкривається на дві секції верх і 2 секції з боків. Таким чином, вона містить в 2 рази більшу кількість предметів і патронів. Крім того, в ній можна знайти дуже рідкісну перламутрову зброю. Ця скриня зустрічається набагато рідше, ніж червона, і містить більш рідкісні предмети.

Ящик з патронамиРедагувати

Невеликий ящик, який містить 6 обойм патронів випадкового типу.

Інші об'єктиРедагувати

Ці об'єкти містять гроші, патрони або аптечки. Іноді трапляється звичайна зброя.

ПриміткиРедагувати

Borderlands 2

У Borderlands 2 з'явилися нові типи скринь, але абсолютно всі старі, крім скрині Червоного Списа, залишилися. (Див. Вище) Майже всі скрині, з певною ймовірністю, можуть містити ерідій/реліквії і гроші, замість звичайного видобутку.

Основна граРедагувати

Золота скриняРедагувати

Особлива скриня в Сховищі. Відкривається тільки Золотими ключами і завжди містить фіолетову або E-Tech зброю та екіпіровку, а також сині реліквії,

Зелена скриня ДальРедагувати

Скриня корпорації Даль має прямокутну форму і пофарбована у зелений колір. За частотою появи на локаціях і шансу випадіння предметів вона майже відповідає білій скрині, але може містити і легендарні предмети.

Червона скриня ДальРедагувати

Червона скриня Даль представляє з себе добре захищений масивний контейнер з видобутком. Попадається досить рідко, але така скриня гарантовано буде висіти на спині Голіафа-бовдура. На відміну від зеленої скрині Даль, шанс появи в ньому легендарної зброї набагато вищий.

Гіперіонська збройова шафаРедагувати

Цей контейнер аналогічний зеленій скрині Даль. Існує модифікація Легкого вантажника, що представляє собою контейнер з ногами. При вбивстві ви зможете відкрити його так само, як і звичайний контейнер, хоча можна примудритися, і розкрити його, навіть не вбиваючи.

Червона Гіперіонська скриняРедагувати

Високотехнологічний контейнер Гіперіона, який відповідає червоній скрині Даль. Це перша скриня, яку ми знаходимо (Див. Завдання Щось Я Не Добачаю). В арсеналі Накаями є особливі червоні скрині, в яких знаходиться зброя промислового комплексу, починаючи з синього рівня рідкості і вище.

Бандитська скриняРедагувати

Ця скриня виглядає як туалет, видає звуки як туалет, та й взагалі, це туалет. Рідкість предметів - трохи нижче, ніж у звичайній білій скрині. Кумедний факт: при відкритті з неї вивергається зелена жижа, разом з якою вилітають патрони.

Бандитська автомобільна скриняРедагувати

Цю скриню можна знайти в бандитських таборах і містах. Відповідає червоній скрині. Побачите таку скриню в Пустці - стріляйте!

СейфРедагувати

Це не зовсім скриня, але все ж вона відрізняється від коробочок з патронами. У ній може попастися пістолет (аж до фіолетового), модифікатор гранат, патрони, гроші і ерідій. Для того щоб відкрити його, потрібно зламати замок, вдаривши врукопашну (можна відкрити і пострілом в зелений прямокутник).

Капітан Скарлет та її Піратські ПоходенькиРедагувати

Піратські скриніРедагувати

Ці скрині з'явилися в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки. Їх можна знайти тільки в локаціях даного доповнення. Звичайні скрині аналогічні червоним, але скрині з черепом замість замка, як мінімум, містять унікальну зброю і мають дуже високий шанс легендарного предмету. Деякі модифікації вимагають для розтину плату у вигляді певної кількості одиниць ерідія, з таких скринь шанс отримати хорошу здобич вище.

Піратська скринька з патронамиРедагувати

Маленька коричнева скринька з патронами. З невеликим шансом з неї можуть посипатися гроші або випасти граната.

Велике Полювання Сера ХаммерлокаРедагувати

Дикунська скриняРедагувати

Скриня дикунів зроблена у вигляді Клептрепа, тому дикуни поклоняються Красунчику Джеку і всьому Гіперіонському. Ці скрині більше схожі на шафи і аналогічні білим скриням.

Дикунська скринька з патронами Редагувати

Є злегка переробленим Гіперіонським ящиком з патронами, одна відмінність - на ящику є маска.

Крихітка Тіна Штурмує Лігво ДраконаРедагувати

Скриня D20Редагувати

Особлива скриня в доповненні "Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона". Детальніше про неї читайте тут.

Чарівна скриняРедагувати

Ця скриня аналогічна червоній. Також під них іноді маскуються Міміки.

Керамічний глечикРедагувати

З вигляду звичайний глечик. Відкрити його не можна - треба розбити.

Скринька з патронамиРедагувати

Злегка перефарбована піратська скринька, але, на відміну від останньої, у зеленої скрині шість комірок для боєприпасів.

Маленька скринькаРедагувати

Дуже маленька скринька. Має одну комірку і дуже схожа на коробочку з грошима, але, крім грошей, можуть попастися і патрони.

Об'єкти з циклу Мисливці за ГоловамиРедагувати

ГарбузРедагувати

Гарбуз з доповнення Криваві Вечори Т.К Баха. Видає трохи патронів і грошей.

Повітряна куляРедагувати

Повітряна куля з доповнення Криваве Весілля Шизанутої Моксі. Якщо її лопнути, вона обсипле вас грошима і патронами.

ЯйцеРедагувати

Яйце з тропічного острова з доповнення Сер Хаммерлок Проти КрабоХрабчика.

ПоїздРедагувати

Поїзд з доповнення Як Маркус Свято Рятував. З'являється після вбивства Містера Сніга.

Інші об'єктиРедагувати

Всі інші контейнери можуть містити Ерідій, гроші, патрони і білу/зелену зброю.

Borderlands:The Pre-Sequel

Червона скриняРедагувати

Синя скриня Даль Редагувати

Скриня місячного каменяРедагувати