Advertisement

Щоб перейти на сторінку навичку, клікніть по його іконці або назві.
При наведенні курсора на іконку з'являється короткий опис навичку.

Активний навичок
Sabre Turret
Турель Шабля

Активний навичок. Натисніть кнопку навичка, щоб розмістити турель «Шабля», що автоматично стрілятиме у ворогів. Якщо ви знаходитесь поряд із туреллю, натисніть кнопку дії, щоб забрати її та трохи пришвидшити перезарядку навичка.

Партизан

Порох

Виживання

1
✪
✪
Навичок збільшує кількість пострілів в залпі та тривалість активного навичку Турель Шабля.

✪
✪
Навичок збільшує швидкість перезаряджання Акстона.

✪
✪
Навичок збільшує ушкодження вогнепальної зброї та ближнього бою Акстона.

✪
✪
Навичок збільшує швидкість зміни зброї, швидкість прицілювання та швидкість руху під час прицілювання.

✪
✪
Навичок збільшує максимальний рівень здоров'я Акстона.

✪
✪
Навичок збільшує ємність щита та надає відновлення здоров'я, якщо заряд щита повний.

2
✪
✪
Навичок збільшує влучність турелі Шабля Акстона

✪
✪
Навичок збільшує швидкість підзарядки та зменшує затримку підзарядки щитів Акстона.

✪
✪
Навичок збільшує розмір магазинів у автоматах Акстона.

✪
✪
Убивство ворога збільшує швидкострільність Акстона та знижує віддачу на короткий період часу.

✪
✪
Під час режиму Боротьба за Життя навичок збільшує ушкодження вогнепальної зброї та швидкість руху Акстона.

✪
✪
Навичок збільшує швидкість перезаряджання та знижує затримку підзарядки щита, чим нижче є рівень здоров'я Акстона. Значення бонусів обернено пропорційні поточному рівню здоров'я.

3
✪
✪
Після убивства ворога навичок збільшує швидкість руху та ушкодження зброї на короткий проміжок часу.

✪
✪
Навичок додає систему залпового вогню для турелі.

✪
✪
Під час нанесення ворогу ушкодження, Акстон відновлює здоров'я напротязі декількох секунд.

✪
✪
Навичок знижує віддачу Акстона з різними типами зброї та збільшує ушкодження гранат та ракетниць

✪
✪
Турель Шабля Акстона може бути розгорнута з використанням технології телепорту, що дозволяє персонажу розгортати її значно далі. Також збільшує максимальний рівень здоров'я турелі.

✪
✪
Поки Турель Шабля Акстона розгорнута, то він завдає збільшене ушкодження.

✪
✪
Навичок знижує тривалість стихійного ушкодження в часі та збільшує максимальний рівень здоров'я Акстона.

✪
✪
Турель Шабля проектує щит, котрий намагається блокувати вогонь ворогів на відстані. Союзні атаки на відстані проходять кріз нього.

✪
✪
Після убивства ворога щит персонажу підзаряджатиме напротязі кількох секунд відсоток від своєї максимальної ємності.

4
✪
✪
Навичок збільшує максимальну кількість гранат, що може нести персонаж.

✪
✪
Навичок збільшує швидкострільність та ушкодження Акстона з нестихійної зброї.

✪
✪
Під час режиму Боротьба за Життя навичок дозволяє Акстону кидати гранати та збільшує ушкодження гранат і ракетниць.

✪
✪
Навичок збільшує швидкість відновлення активного навичку Акстона.

✪
✪
Цей навичок надає Турелі Шабля "ефект прилипання", котрий дозволяє турелі розгорнутися на стінах або стелях.

5
✪
✪
Якщо заряд щитів Акстона виснажений, то навичок додає персонажу бонусне ушкодження вогнепальної зброї та ближнього бою.

✪
✪
Навичок злегка підвищує ушкодження вогнепальної зброї, влучність, ушкодження критичного влучання, швидкострільність, розмір магазину, швидкість перезаряджання та максимальний рівень здоров'я.

✪
✪
Навичок надає Акстону певний шанс ігнорувати ушкодження, котре могло б відправити його до режиму Боротьба за Життя та натомість відновлює половину від максимального рівня здоров'я персонажу.

6
✪
✪
Навичок додає другу гармату до турелі Шабля та заряджає гармати шлаковими снарядами.

✪
✪
Встановлення турелі викликає невеликий ядерний вибух.

✪
✪
Навичок дозволяє Акстону розгортати дві турелі.

Примітки[]

Advertisement