Advertisement
День Народження Клептрепа!
CLPTRP b-day01
Локація Сховище
Видає Клептреп
Рівень 16
Нагорода 1305 XP, $275, пістолет або автомат.
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

День Народження Клептрепа! (англ. Claptrap's Birthday Bash!) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Клептреп в локації Сховище. Виконується там же.

Опис[]

Клептрепа було зібрано сім років тому, і він хоче відсвяткувати цю подію. Він доручив Вам запросити його найближчих друзів на вечірку, яка відбудеться в Сховищі. Як тільки ви це зробите, зможете повеселитися!

Запропонувавши запрошення всім потенціальним гостям, з'ясовується, що ніхто, через якісь невідомі причини, не забажав прийти на вечірку робота-зануди.

Сам же Клептреп щиро вірить, що гості просто заблукали, адже "це місце не так-то легко знайти", але все ж починає веселитися без гостей (не рахуючи гравця) і пропонує ввімкнути маленький радіоприймач.

Дивно, але навіть це не робить вечірку, котра проходить на звалищі, хоч трішечки веселішою, тому Клептреп вирішує дмухнути в дудку, проте у робота відсутні легені і дудіти приходиться гравцю. Далі, Клептреп пропонує гравцю скуштувати піци (яка вже давно охолола), але бажаних веселощів так і не видно. В кінці кінців робот припиняє спроби розвеселити гравця і виглядає вельми розчарованим.

Цілі[]

  • Взяти запрошення.
  • Запросити Маркуса.
  • Запросити Моксі.
  • Запросити Скутера.
  • Повернутися на вечірку.
  • Ввімкнути музичний центр.
  • Веселитися на вечірці.
  • Їсти піцу.
  • Подути в дудку.

Проходження[]

Просто пробіжіться по всім гостям, потім повеселіться з Клептрепом.

Сумна історія[]

  • Клептреп - Сьогодні мій День народження! Сім років тому я зійшов зі складального конвеєра! Зроби послугу, роздай запрошення на мою чумову вечірку, гаразд? І пошвидше... Ми вже майже починаємо!
  • Скутер - У Клептрепа вечірка? Знаєш, я б пішов, але... не піду.
  • Моксі - Ох... вибач, я не зможу. Але передай Клептрепу, що я його кохаю! Чисто платонічно. А то ще уявить всіляке.
  • Маркус - Ха-ха-ха-ха-ха! Ні.
  • Клептреп - Повертайся, міньйоне! Час починати вечірку!
  • Клептреп - Я тут розжився піцею та серпантином... Врубай музику, та починаємо вечірку!
  • Клептреп - Чудово! Гості повинні прибути з хвилини на хвилину!
  • Клептреп - А ось... е-е, піца. Якщо хочеш їсти.
  • Клептреп - Ох. Дійсно. Я ж не маю легенів. Подуй в цю штуку, міньйоне. Можливо, це оживить вечірку?
  • Клептреп - Ура-а.
  • Клептреп - Я впевнений, вони всі просто заблукали. Це місце не так-то легко знайти.
  • Клептреп - Тобі подобається вечірка, міньйоне?
  • Клептреп - Жах. Ця вечірка гірше за сходи. Ну як, тобі тут подобається?
  • Клептреп - Не соромся починати розмову... сам з собою.
  • Клептреп - Піца зовсім охолола.
  • Клептреп - Ну, я вважаю, час закінчувати. Дякую за... дякую за візит, міньйоне. Е-е... Схоже, я замовив занадто багато піци. Візьми з собою, якщо бажаєш!
  • Клептреп - Це була моя найкраща вечірка!

Повідомлення при виконанні[]

"Ви пішли на вечірку з нагоди Дня народження Клептрепа. Вона видалася доволі ніяковою."

Примітки[]

  • На запрошеннях Клептрепа розміщений QR-код. Там зашифровано фразу "NICK WILSON HO OH".
  • Якщо місія Раккова Доза виконана і готова до здачі, то перед запрошенням Моксі на вечірку - якщо Вам потрібна унікальна гвинтівка Лінивець - потрібно повернутися до Мордекая. В іншому випадку, віддавши запрошення Моксі, Ви отримаєте унікальний пістолет Рубінчик. Інших місій, таких як Цілим та Неушкодженим, це не стосується.
Advertisement