Advertisement
Дезінфекція Від Дезертирства
Локація Буканьєрська оргія
Видає Піратська Дошка Об'яв
Рівень 50
Нагорода $6502, 39108 XP, ружбай Веселий Роджер
Гра Borderlands 2
DLC Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки
Тип завдання Побічне

Дезінфекція Від Дезертирства (англ. Just Desserts For Desert Deserters) - побічне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Активується на Піратській Дошці Об'яв. Виконується в локаціях Оаза, Солончаки, Примарний Рай і Іржава Ущелина.

Опис[]

"Бийся, або помри. Або біжи і будеш убитий, при нагоді, пізніше."

Цілі[]

  • Убити Бенні-Ракету.
  • Убити Палубного матроса.
  • Убити Беззубого Террі.

Проходження[]

Завдання проходить в декількох локаціях. Починається в Солончаках і продовжується в Оазі, Примарному Раю і Іржавій Ущелині.

Перша ціль - убити Бенні-Ракету, дезертир ховається в Таборі дезертирів у каньйоні, просто на заході покинутого містечка Оаза. Бенні - це худий пірат з автоматом, котрий намагається триматися подалі від нападаючих і схильний до швидкого руху під час низького притискання до землі. Бенні також підходить впритул, щоб завдати сильного удару, який здійснюється прикладом свого автомату, ушкоджуючи противника і відкидуючи його назад.

Друга ціль, Палубний матрос, знаходиться в Примарному Раю в Нагір'ї Гіпноса. Б'ється з несамовитим безумством, вриваючись в безпосередню близкість до противника і нападаючи зі своєю пляшкою. Іноді, якщо він буде знаходитися далі, то зробить паузу і почне кидати пляшки замість атак ближнього бою.

Беззубий Террі знаходиться в кінці Іржавої Шестерні в Іржавій Ущелині. Він незграбна людина, що повільно пересувається, з ракетницею. Зазвичай ого підтримує пірат з якорем (Anchorman). Террі ніколи не турбується по пошуку укриття, хоча він ходить поблизу будівель і його шлях зачасту укриває його від атак. Від його повільних ракетних атак можна ухилитися на дальній відстані, що робить його ідеальною ціллю для снайперів, а сходи і будівлі, що його оточують, пропонують широке укриття для тих, хто підходить близько. Інколи Террі нападатиме з ударними атаками кулаками, якщо до нього наближаються, але в іншому випадку ухиляється від контактів і віддає перевагу використанню ракетниці.

Повідомлення при виконанні[]

"Завдяки Вашим зусиллям, решта членів екіпажу Скарлетт тричі подумають, перш ніж підшукувати собі інше зайняття."

Відеопроходження[]

Advertisement