Advertisement
Дальностріл
Дальностріл
"Я застрелив Джессі Джеймса"
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Ружбаї
стихія: Без стихії
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Дальностріл - Варіанти

Дальностріл (англ. Longrider) - назва групи ружбаїв виробництва виключно Джейкобс, що зустрічається в іграх Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використання[]

Дальностріли є одноствольними ружбаями, що характеризуються відносно високою точністю і щільним розльотом дробу, а також низькими розміром магазина та кількістю снарядів за постріл. Дальностріли можуть бути важкими в використанні і вимагатимкть влучності, оскільки вони витрачають більшість часу на перезаряджання (що до того ж робить їх поганими для отримання Другого Дихання).

Варіанти[]

Примітки[]

  • Навичок Менше, швидше, легше або модифікатор Панкуха може зробити Дальностріл непридатним для використання через той факт, що магазин (інколи складається з єдиного патрона) знизиться до нуля.
  • Висока влучність Дальностріла робить його ідеальним для Зер0, котрий може підвищити влучність ще більше і додати критичного ушкодження - все це створить смертельну зброю середньої дистанції.
  • Також ружбай дуже корисний для швидкого збільшення кількості очок Анархії Ґейдж і запобіганню від випадкового перезаряджання та втрати їх (коли він має лише один постріл).
  • Як і з багатьма ружбаями Джейкобс, навичок Останній Патрон Сальвадора буде завжди активований.
  • Дальностріл ідеальний з навичком Сто Млинців Самотності через те, що зброю найкраще використовувати на близькій відстані, де магазин виснажиться швидко або миттєво, що дає йому додаткового ушкодження ближнього бою.

Advertisement