FANDOM

Дальмінатор
Дальмінатор
Гарний для Дальмінації... чим би це не було.
Виробник: Даль Лого б
Тип: Пістолети
Модель: Дальмінатор
стихія: Корозія
Гра Borderlands 2
Варіанти Дальмінатор - Варіанти

Дальмінатор (англ. Dahlminator) - унікальний пістолет виробництва Даль. Є варіантом типу пістолетів Шип. Дальмінатор отримується із завдання Скарб Червоного Списа, що отримується в Пилкозубовій Западині.

Опис і використанняРедагувати

Ухились від цього.- завжди корозійний. Вистрілює повільні самонавідні снаряди. Після зіткнення, снаряди прилипають до ворога (або поверхні) незадовго до вибуху, завдаючи корозійного ушкодження на невеликій площі.

Дальмінатор є стандартним E-tech пістолетом від Даль з гарантованим корозійним елементним конденсатором і самонавідними снарядами. Так як снаряди Шипа до того ж рикошетять, ця зброя відмінно підходить для влучання у ворогів за укриттями, не змушуючи багато думати, щоб передбачити куди полетить снаряд.

Так як снаряди наводяться в цілі, Ґейдж може зробити відмінне використання цієї зброї в поєднанні з очками Анархії. Проте, на високому рівні очків Анархії, початковий кут вильоту снаряду може бути занадто крутим, щоб навестись на ціль перед ударом в перепону (стіна/земля включно).

ПриміткиРедагувати

  • Жоден постріл з цього пістолету не призводить до критичного влучання, навіть якщо дротик наведений прямо і влучає в критичну точку, єдиним виключенням є використання Дальмінатора проти таких ворогів, як Кристаліски.
  • Під час акції Loot Hunt хотфіксом від 12 жовтня 2013 року була підвищена стабільність і збільшений розмір магазину Дальмінатора і всіх інших пістолетів Даль.
  • Червоний текст є посиланням до фільму "Матриця". Персонаж фільму Трініті говорить саме цей текст Dodge this.