FANDOM

Ця стаття стосується персонажу. Для інших цілей дивіться Гіперій Неприбацаний (завдання).
Гіперій Неприбацаний
Гіперій Неприбацаний
Стать Чоловіча
Раса Людина-мутант
Фракція Гіперіон
Статус Живий, можна вбити
Гра Borderlands 2

Гіперій Неприбацаний - рейдовий бос виключно в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки.

ОписРедагувати

Якщо вірити Шейду, Гіперій був звичайним інженером, який збожеволів від влади. Після відкривання Хранилища, небезпечні іншопланетні істоти прокинулись від сплячки. Гіперій був змінений ними, ставши однією з найсильніших істот на Пандорі. Також він є Неприбацаним Серафімом, з якого випадають Кристали Серафімів в Режимі Величного Шукача.

ТактикаРедагувати

Основна стаття: Гіперій Неприбацаний (завдання)

ПриміткиРедагувати

  • Фрази, які промовляє Гіперій, ідентичні до фраз Забіяк (Bruisers), проте голос у нього глибший і гучніший.
  • Можна скористатися можливістю, коли після вбивства Гіперія, вийти з його арени швидко, то це відродить його знову. При наступному провалі убивства Гіперія, ця можливість зникає. Це відмічається як і вартістю відкрити ворота на точці відродження, так і не відчиненням воріт взагалі. Якщо ворота не відчиняться, то вихід з локації і перезахід в локацію Очисний Завод оновить ворота, дозволяючи відкрити знову за звичайну плату 8 ерідія.