Advertisement
Гідра
Гидра
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Ружбаї
Модель: Абориген
стихія: Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Гідра - Варіанти

Гідра (англ. Hydra) - унікальний ружбай виробництва Джейкобс в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока в Borderlands 2. Ця зброя отримується в якості рідкісного випадіння з Червонки в локації Скеля Світлоракка.

Опис і використання[]

П'ятиголова смерть! - дуже велика кількість дробу за постріл. Розліт дробу формує 5 групувань в горизонтальну лінію.

Дуже велика кількість дробу по ціні 3 набоїв робить цю зброю дуже "патроноефективною" в значенні відношення дріб-патрон, вистрілюючи ~20 дробин за раз. На жаль схема розльоту дробу може майже нейтралізувати цю перевагу, хоча ружбай все ще може бути досить ефективним проти надзвичайно великих ворогів або проти декількох цілей, якщо критичні зони належно розташовані в ряд.

Примітки[]

  • Гідра особливо ефективна з навичком Ґейдж Спробуй Промазати, адже, як правило, не всі 5 груп дробу влучають в противника.
  • Оригінальна назва (англ. Hydra) є аналогом ружбая в Borderlands виробництва Атлас, причому червоний текст в оригіналі ідентичний. В українській локалізації ружбай має назву Чудо-Юдо.
  • Гідра, як і Рекс, Слоностріл та Проклятий Ковбой, має на корпусі ініціали сера Хаммерлока.
  • Назва, червоний текст та особлива властивість є посиланням до Лернейської гідри – багатоголового чудовиська з древньогрецької міфології, яке убив Геракл, здійснюючи другий подвиг.

Advertisement