FANDOM

Граната O(I) Rh−
O(I) Rh-
Виробник: Маліван Лого б
Тип: Модифікатори гранат
Модель: Трансфузія
стихія: Вогонь Корозія Шок Вибух Шлак + Вампіризм
Гра Borderlands 2
Варіанти Граната O(I) Rh− - Варіанти

Граната O(I) Rh− (англ. O-Negative) - серафімський модифікатор гранат виробництва Маліван в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2.

Можна придбати за кристали Серафімів у Торговця Серафімів в Шибайголовому Кратері для Шибайголових на Нормальному режимі і Режимі Істиного Шукача.
Має шанс випадіння з Піта Неприбацаного.

Опис і використанняРедагувати

Універсальний донор! - підвищене ушкодження, радіус ефекту і час затримки підривника.

Граната O(I) Rh− є трансфузійною гранатою з високим ушкодженням, яка висмоктує життя з цілі та повертає власнику у вигляді здоров'я. Потрібно вжити заходів безпеки, щоб не покладатися занадто на цей модифікатор заради регенерації здоров'я, оскільки трансфузійні потоки є ненадійними. Може бути розумно кинути цей модифікатор перед боєм, де ймовірність отримання пошкоджень висока, оскільки граната може швидко зменшити здоров'я ворогів і повернути через деякий час, щоб полікувати Шукача.

ПриміткиРедагувати

  • Мінімально можлива затримка підривника Гранати O(I) Rh− дорівнює 1.0 секунді.
  • "O(I) Rh−" - універсальна група крові, яка підходить для переливання всім групам крові.