FANDOM

Граната Чака
Дополнительная комплектация
"ЧИ ТОБІ ВІДОМО, ЩО ДЕВ'ЯНОСТО СІМ ПРОЦЕНТІВ УСІХ ЖИВИХ ІСТОТ НА ПАНДОРІ ЗАРАЗ НЕ ВИБУХАЮТЬ? ЦЕ НІСЕНІТНИЦЯ, КУПУЙ ТОРРГ!"
Виробник: Торрг Лого б
Тип: Модифікатори гранат
Модель: Роздільна граната
стихія: Вибух
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Граната Чака - Варіанти

Граната Чака (англ. Bonus Package) - легендарний модифікатор гранат виробництва Торрг в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel.

Borderlands 2

Borderlands: The Pre-Sequel

  • Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю. Має підвищений шанс випадіння з шибайголових торків.

Опис і використанняРедагувати

2x більш круто, екстремальний бонус - підвищене ушкодження. Коли дочірні гранати вибухають, то кожна випускає одну додаткову дочірню гранату.

Граната Чака є потужною Роздільною гранатою, яка запускає дочірні гранати по стандартній схемі розльоту, а потім кожна дочірня граната викидає іншу власну гранату. Неодноразова серія дочірніх гранат дозволяє модифікатору розповсюдити вибухове ушкодження на широкому радіусі, з можливістю знищення цілих груп ворогів однією гранатою. В замкнених просторах модифікатор може спричинити феноменальну кількість ушкодження, коли цілі можуть витримати декілька влучань.

ПриміткиРедагувати

  • Граната Чака сумісна з усіма типами механізму доставки (префікси).
  • Граната Чака може випасти як з Бума, так і з Бама, в результаті можливо мати два випадіння за один пробіг, що робить її однією з легендарних речей, яку можна найлегше вибити.
  • Цей модифікатор гранат має свого двійника - Зорепадка.
  • Рекомендовано отримувати модифікатор з хоча б деякою затримкою підривника, оскільки персонаж може легко вбити себе з нульовою затримкою підривника.