Advertisement
Граната Масового Ураження
Граната Масового Ураження
Виробник: Владоф Лого б
Тип: Модифікатори гранат
стихія: Вогонь Корозія Шок Мороз
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Граната Масового Ураження - Варіанти

Граната Масового Ураження (англ. Area of Effect Grenade) - звичайний модифікатор гранат виробництва Владоф в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використання[]

Граната Масового Ураження завжди стихійна і замість вибухання цей модифікатор створює поле, яке завдає постійне ушкодження в часі на широкій області. Ці гранати можуть бути ефективно використані в тісних просторах і вузьких проходах, щоб затримувати рух ворогів, можуть створити безпечну область від ворогів ближнього бою, а також гарно працюють проти нерухомих або повільних цілей.

Гранати Масового Ураження можуть генеруватися лише зі стихійними аксесуарами вогню, корозії, шоку і морозу, в той час як вибуховий і шлаковий аксесуари не доступні. Кожна стихія має трохи різний візуальний ефект, проте використання є схожим для усіх підтипів.

Гранати Масового Ураження мають унікальні оригінальні назви, які відрізняють від решти модифікаторів гранат.

Цикл існування гранати можна розділити на декілька фаз:

  • Метод доставки гранати – тип доставки визначається префіксом. Доступні наступні варіанти: Метальна, Телепортна, Самонаведена, Гумова.
  • Детонація - зі значенням ушкодження, що вказане на картці гранати.
  • Область стихійного ушкодження – в радіусі, що вказаний на картці зброї, від точки детонації створюється область, в якій завдається стихійне ушкодження на протязі 8 секунд. Вороги, що опинилися в області, з певною частотою будуть отримувати ушкодження, що дорівнює 1/3 від ушкодження детонації. Для Тесла-Хвилі частота нанесення ушкодження вище, проте вороги отримують кожного разу лише 1/5 ушкодження детонації.
  • Фінальна детонація – завдає половину ушкодження, що вказане на картці.

Варіанти[]

Advertisement