FANDOM

Гопліт
Гоплит
"Нічого їм не давайте! Але візьміть у них усе!"
Виробник: Панголін Лого б
Тип: Щити
Модель: Черепаший щит
Гра Borderlands 2
Варіанти Гопліт - Варіанти

Гопліт (англ. Hoplite) - серафімський щит виробництва Панголін в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2.

Отримується за кристали у Торговця Серафімів в локації Шибайголовий Кратер для Шибайголових на Режимі Істиного Шукача та Нормальному режимі. На Режимі Величного Шукача може бути отриманий в якості рідкісного випадіння з Піта Неприбацаного.

Опис і використанняРедагувати

Сам - простий солдат, разом - непереборна фаланга - дуже висока ємність щита. Ще більше підвищує ємність щита і знижує швидкість руху для кожного корситувача зі щитом Гопліт в команді.

Гопліт є прогресивним Черепашим щитом, подібним до Панцира, і пропонує значно вищу ємність вартістю швидкості руху персонажу. На відміну від Панцира, цей штраф швидкості пересування є змінною величиною, що базується на кількості персонажів у грі екіпірованих Гоплітом, і потенційно забезпечує більший штраф, ніж у легендарного щита, але в більшості випадків призводить до нижчого штрафу пересування. У той час як штраф пересування Панцира відразу впадає в очі, то штраф пересування від екіпірованого Гопліта лише на одному персонажі в команді є набагато менш суворим і його навіть важко помітити.

Якщо дослідити базуючись на характеристиках карток зброї кожного щита, то Панцир, здавалося б, перемагає Гопліта з точки зору ємності щита. Однак, вказані +20% підвищення ємності Гопліта за кожного персонажа, на якому він екіпірований, запускаються лише коли одна копія щита екіпірована, і це означає, що Гопліт ефективно має, щонайменше, на 20% більше потужності, ніж зазначено. Це у всіх випадках надає йому вищу ефективну ємність, ніж у Панцира, і майже цілком подвійну ємність, якщо Гопліт екіпірований одночасно чотирьма персонажами.

В іншому відношенні Гопліт здебільшого рівний Панциру: обидва щити мають ідентичні затримки перезарядки, швидкість перезарядки і складові частини. Єдиними перевагами Панцира над Гоплітом є його значно менший штраф до рівня здоров'я персонажу (приблизно на 15% менше, ніж у Гопліта), його підвищена швидкість до пересування при виснаженні заряду і його менший штраф до пересування, порівняно з Гоплітом, якщо він екіпірований чотирьма персонажами одразу. Ці очевидні переваги в основному є спірними, хоча, оскільки його менший штраф до рівня здоров'я нівелюється нижчою ємністю щита, його висока швидкість пересування при виснаженні є, насамперед, лише мінімально ефективною, а значно збільшена ємність Гопліта при екіпіруванні чотирьма персонажами, важливіше, ніж становить будь-який понесений штраф до пересування. Для майже всіх тактичних відношень Гопліт може вважатися чудовим щитом.

ПриміткиРедагувати

  • Через свою високу ємність Гопліт є одним зі щитів, що найбільш різко ілюструє прихований максимум для розрахунків збільшення ємності щита. Багато ефектів, які посилюють ємність щита гравця на певний відсоток, призведуть до значно нижчого посилення, ніж очикувалось (не включаючи особисті 20% посилення ємності Гопліта на кожну особу).
  • Гопліт може згенеруватися з конденсатором від Торрг, що забезпечує зниження вибухового ушкодження гравцю без відповідного префікса "Вибухостійкий". Гопліт не може згенеруватися з будь-яким імунітетом до стихійного ушкодження.
  • Через помилку, штраф до максимального рівня здоров'я може не відображатися на картці зброї, проте, штраф буде примінений.
  • Навичок Мехромантки Рівність та Братерство також приміняє 20% посилення, що дозволяє збільшити ємність щита під час дії Смерт3джб4на.
  • В даний час будь-які варіанти Гопліта з Рівнями Надшибайголовості (більшими за 72 рівень) є зазвичай непридатними, оскільки притаманний щиту штраф до рівня здоров'я може знизити рівень здоров'я до нульової позначки, якщо гравець не має виключно великої характеристики здоров'я. Хоча це безпосередньо не вб'є персонажа, будь-яке ушкодження, що отримується в такому стані відправить персонажа в режим Боротьби за Життя, навіть те, що повністю поглинається щитом.
  • Через штраф від пониження Гоплітом рівня здоров'я гравця до нуля, є придатна для використання помилка, коли активується навичок Майї Спалення. Якщо Майя помирає, а затим відновлюється, то рівень її здоров'я стає нульовим з порожнім індикатором, зберігаючи Спалення активним.
  • Гоплітом був піший воїн з важким озброєнням у давньогрецькому війську. Гопліти, в основному, були озброєні як списоносці і билися замкненими рядами - Фалангами.
  • Оригінальний особливий текст "Alone a mere soldier, together an unstoppable phalanx" є посиланням до епізоду в мультсеріалі "Сімпсони", в якому Мартін, шкільний ботан, надихає інших учнів спочатку переламуючи гілочку, а потім намагаючись зламати одразу в'язку гілочок, і говорячи при цьому: "Індивідуально ми слабкі, наче одна гілочка. Проте, подібно цій в'язці, ми формуємо могутню в'язанку."