FANDOM

Гвинтостріл
[[|200px]]
Гвинтостріл
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Пістолети
Модель: Гвинтостріл
стихія: Без стихії
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Гвинтостріл - Варіанти

Гвинтостріл (англ. Wheelgun) - назва групи звичайних пістолетів виробництва виключно Джейкобс в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel.

Опис і використанняРедагувати

Револьвери від Джейкобс характеризуються високими основним і критичним ушкодженням, високою точністю, але великою віддачею та малою емністю магазину. Не можуть бути стихійними. Здатні досягати величезної швидкострільності в залежності від того, як часто натискається кнопка стрільби.
Гвинтостріл може оснащуватися стволами від Даль, Маліван, Тедіор і Бандит/SCAV

  • Ствол від Даль забезпечує знижене ушкодження та зменшену віддачу.
  • Ствол від Маліван забезпечує підвищену влучність.
  • Ствол від Тедіор не змінює базові характеристики зброї.
  • Ствол від Бандит/SCAV забезпечує трохи підвищене ушкодження та знижену влучність.

Унікальні моделіРедагувати

  • Суддя
  • Закон

ПриміткиРедагувати

  • Пістолети Джейкобс з тими ж стволами, але іншої рідкості називаються Стрілець.
  • Як і більшість зброї Джейкобс, Довгорук має білий напис в картці: "Швидкість стрільби обмежена тільки спритністю вашого пальця". Вона не повністю правильна: максимальна швидкість стрільбы, яку може розвинути гравець з такою зброєю, обмежена параметром швидкострільності цієї зброї.
  • Властивість збільшеного критичного ушкодження у револьверів Джейкобс полягає у збільшеному критичному множнику з 2 до 2.5.