FANDOM

Гаспид
Аспид
Вибухова снайперка!
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Гвинтівки
Модель: Карабинчик
стихія: Вибух
Гра Borderlands 2
Варіанти Гаспид (Borderlands 2) - Варіанти

Гаспид (Borderlands 2) (англ. Cobra) - унікальна гвинтівка виробництва Джейкобс в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. З невеликою вірогідністю може випасти з Пальників Піта в локації Пандорщина.

Опис і використанняРедагувати

Дізнавшись про це, я думаю: "ПРОООКЛЯТТЯ, я ПОВЕРТАЮ цей ствол!" - стріляє снарядами з вибуховими властивостями і ушкодженням по площі.

Вибухові снаряди, якими стріляє гвинтівка, мають 80% ушкодження по площі, а сама гвинтівка має 110% посилення критичного ушкодження.

Вибухові снаряди завдають 1.8х ушкодження, при критичному влучанні завдають 6.0х ушкодження (враховуючи 4.2х, властивий для всіх гвинтівок від Джейкобс). Поведінка вибухових снарядів, при влучанні з цієї гвинтівки, дозволяє знищити одночасно декілька ворогів, що знаходяться поряд. Швидкість стрільби складає всього 0.6–0.8 одиниць, тому для більшої ефективності варто задуматись про збільшення швидкострільності навичками або екіпіруванням.

ПриміткиРедагувати

  • На першому тижні, після виходу доповнення "Велика Різанина Містера Торрга", виникло деяке хвилювання серед ігрового суспільства через той факт, що Гаспид, котра займала чинне місце в трейлерах доповнення, була на перший погляд відсутня. На форумі співробітник Gearbox HellFace роз'яснив, що гвинтівка фактично є в грі, а також розкрив шанс випадіння.
    • Кожного разу, коли з одного з Пальників Піта випадає гвинтівка, то якщо ця зброя генерується з фіолетовою рідкістю, отже є 0.88% шанс (не 88%, а 0.88%: тобто 88 на 10 000), що це буде Гаспид. Це робить Гаспид однією з найрідкісніших одиниць зброї у грі.
    • Проте з виходом патчу від 29.10.2015 було підвищено шанс випадіння Гаспида.
  • Ця зброя випадала з Шибайзавра на 28 день четвертого тижня акції Loot Hunt разом з Контрабандною Жартівницею. Хотфікс цього дня підвищив вибуховий радіус.
  • З метою розрахунку модифікаторів ушкодження, снаряди Гаспид рахуються як вибухові, але не рахуються як ушкодження від гранат, як роблять снаряди в зброї Торрг. Тому ушкодження може отримати посилення Ушкодження Зброї від навичку Анархія Ґейдж та За Рідну Землю Акстона, але не посилення Гранатного Ушкодження від навичку Титановий Череп. Ушкодження по площі також може бути посилене навичком Жнець Майї.
  • В Borderlands є гвинтівка з такою ж назвою, але іншої рідкості - Гаспид. Оригінальний червоний текст є цитатою, яку ймовірно сказала Крихітка Тіна, і є посиланням до повернення зброї на Пандору в доповненні.
  • Гаспид є єдиною зброєю, котра стріляє вибуховими кулями (як протиставлення до гіроджетів, E-Tech снарядів і т.д.).
  • Іконка вибухової стихії на картці зброї є стандартним спрайтом текстури, котрий є включеним до всіх карток зброї Торрг та ракетниць. Оскільки Гаспид є виготовленою Джейкобс, то вона не має підрядку для відображення цього спрайту і на картці зброї відсутня іконка вибухової стихії.
  • Скнара, Гаспид, Смердючка і Містер-Твістер є єдиною зброєю від Джейкобс, що генерується зі стихійним ушкодженням.
  • Гаспид є третьою зброєю, котра повернулася з Borderlands з іншою рідкістю і виробником: перші дві - це Зубочистка Следжа та Костоправ.