Advertisement
Відступники
2016-02-09 00012
Локація Кровомісна Фортеця
Видає Патріція Танніс
Рівень 15
Нагорода 2333 ХР, ружбай Соляний Кристал
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Відступники (англ. Splinter Group) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Патріція Танніс в локації Сховище. Виконується в локації Кровомісна Фортеця. Активується завдання після місії Очманіла Рятувальна Операція.

Опис і цілі[]

В цьому завданні є все - і насилля, і піца.

Патріція Танніс доручила Вам знайти та вбити чотирьох небезпечних мутантів, що втекли з Заповітної Зони і сховалися в Кровомісній Фортеці. Перш за все Вам потрібно зайти до бару Моксі та забрати там піцу - схоже, що ці істоти її обожнюють.

  • Зайти до Моксі за піцею.
  • Взяти піцу Моксі.
  • Дістатися до лігва.

Будьте обережні: вони добре озброєні. У Вас є улюблена їжа мутантів, так що тепер зможете проникнути в їх лігво та вбити.

  • Зайти всередину.
  • Доставити піцу.
  • Вбити мутантів

Проходження[]

Телепортуйтеся до Кровомісної Фортеці та спускайтеся в каналізацію в другій кімнаті. Коли Ви проникните до лігва, щури будуть з'являтись по одному та битися з Вами до тих пір, доки не отримають половину пошкодження по рівню здоров'я. Після того, як всі щури з'явилися хоч раз, вони з'являться всі одразу. Після вбивства мутантів, завдання вважається виконаним. Наступна частина - за бажанням.

Виклик Флінтера[]

В кінці місії Ви потрапите до кімнати, де розташовані 4 предмети: телевізор, вентиль, рубильник і важіль. На протилежній стіні кімнати розміщено 5 ламп. При правильній послідовності активацій вищеперелічених предметів, всі лампи будуть зеленого кольору і на Вас нападе Флінтер. Для цього потрібно зробити наступне:

  • 1 раз потягнути за важіля на долівці.
  • 1 раз активувати рубильника на стіні.
  • 2 рази натиснути на кнопку телевізора.
5 ламп

При правильній послідовності загориться 5 ламп.

Активація 1й раз 2й раз
Вентиль 1,2 1,3,5
Важіль 1,3 4,5
Рубильник 2,3,5 5
Телевізор 1,3,4 1
Відступники Телевізор

Телевізор.

Відступники Вентиль

Вентиль.

Відступники Важіль

Важіль.

Відступники Рубильник

Рубильник.

Карта[]

Відеопроходження[]

Сальвадор_-_Відступники

Сальвадор - Відступники

Примітки[]

  • Назва завдання на англійскій (Splinter Group), піца, імена мутантів (Ден, Лі, Мік і Ральф) та щур (Флінтер) являються очевидною відсилкою до Черепашок Ніндзя.
  • З Флінтера може випасти унікальний ружбай Соляний Кристал, а з мутантів - легендарний модифікатор гранат Гроза.
  • Після доставки, піцу можна з'їсти.
Advertisement