FANDOM

Вундервафель
Зенитчик
Обсипай планету... ВИБУХАМИ!!!
Виробник: Торрг Лого б
Тип: Ружбаї
Модель: Спустошувач
стихія: Вибух
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Вундервафель - Варіанти

Вундервафель (англ. Flakker) - легендарний ружбай виробництва Торрг в Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel.

Опис і використанняРедагувати

Erde kaputt! - підвищене ушкодження, споживає 4 набої за постріл, надзвичайно великий розліт снарядів, котрі детонують при проходженні певної відстані.

Вундервафель є зброєю для контролю натовпу. Завдає величезного ушкодження на широкому радіусі, але стає складним завданням для застосування в звичайному бою. Завдає ушкодження лише при детонації, що надає ружбаю обмежену відстань використання по двом критеріям: ціль не може бути занадто близько або занадто далеко. Дуже важко вразити ціль впритул, оскільки снаряди пролетять повз ціль. З цієї причини багато гравців віддають перевагу для використання іншим, легшим для застосування ружбаям, що можуть завдати більшого ушкодження по одиночній цілі.

Вундервафель має дуже низьку швидкість стрільби, що час від часу робить його непідходящею зброєю. Під час зведення зброї, гравці будуть уразливі, оскільки вони не можуть утекти і уникнути ворожого вогню. Проте, гравці можуть стріляти з Вундервафеля значно швидше, перемикаючись на зброю в сусідньому слоті одразу після останнього пострілу і негайно переключитись назад на ружбая. Це зводить нанівець його погану швидкість стрільби, а також дозволяє гравцеві прискорюватись між пострілами, що робить Вундервафель значно смертельнішою зброєю на близькій відстані. Природа великого розльоту цієї зброї, на пару з вибуховим ефектом, робить ефективним його проти літаючих ворогів в межах корисної відстані, оскільки величезна зона накриття може допомогти "зловити" пікіруючі цілі.

Корисним методом використання цієї зброї є стрільба по крупним ворогам в район колін. Снаряди нерідко рикошетять від землі і більш часто влучають в їх ціль.

ПриміткиРедагувати

  • Вундервафель в парі з навичком Зер0 0 Тр3мтіння може бути руйнівним, оскільки це дозволяє йому отримати максимальної кількості очок за єдиний постріл, а його низька швидкість стрільби не дозволяє очкам навичка зникнути за короткий час.
  • На картці зброї насправді є неправильна інформація, яка стверджує, що Вундервафель має "+100% Швидкості Стрільби Зброї", проте він є одним з найповільніших ружбаїв Торрг, що отимується з найнижчим значенням параметру швидкості стрільби 0.4.
  • Під час акції Loot Hunt на 30 день випадав зі 100% вірогідністю з Воїна. Однак, було запрограмовано, що ружбай є додатковою здобиччю, що робило можливим випадіння двох Вундервафелів (або іншої прив'язаної легендарної речі) одразу. Хотфіксом того дня було підвищено радіус вибуху ружбая.
  • Якщо навичок Зер0 Ут3кти Від Кулі активний, то дальність снарядів і розліт значним чином підвищуються, що робить Вундервафель корисним для бою проти таких великих ворогів як Воїн або Левіафан. Нажаль, це робить майже неможливим бій з ружбаєм на короткій і середній дистанціях.
  • Вундервафель може завдавати як кульового ушкодження, так і ушкодження по площі.
    • Кульове ушкодження може спричиняти критичні влучання, хоча в дійсності така подія є малоймовірною.
    • Ушкодження по площі не рахується як гранатне ушкодження і не може активувати навичок Кріґа Кров Через Край. В результаті, він отримує повне посилення ушкодження від навичку Майї Жнець.
  • Оригінальна назва походить від "Flak", яке в свою чергу є посиланням на німецьку назву "Flugzeugabwehrkanone", що буквально означає "гармата протиповітряної оборони". З часів Першої Світової Війни вона використовувалась як загальний термін як для зброї ППО, так і для снарядів, що вона вистрілює.
  • Оправдовуючи свою оригінальну назву, ружбай може використовуватись в якості повітряної оборони, оскільки його снаряди відносно легко знищують ракети і ракків через його великий вибуховий радіус.
  • Оригінальний червоний текст (англ. Flak The World) є грою слів і, тим самим, посиланням до слова "frak" – цензурної версії слова "fuck", із телесеріалу «Зоряний крейсер „Галактика“».