Advertisement
Втрачена Совість
Втрачена Совість карта
Локація Морові Землі
Видає Дошка Об'яв під статуєю Джека
Рівень 26
Нагорода $856, 3063 XP, пістолет-кулемет / модифікатор гранат
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Втрачена Совість (англ. Customer Service) - побічне завдання в Borderlands 2, котре отримується на Дошці Об'яв в локації Морові Землі. Виконується тут же.

Опис[]

"Минулої ночі Маркус напився в друзки і випадково відкрив у собі сумління."

Вчора я трішки піддав і почав думати про всіх своїх незадоволених покупців... Отже, я відправив їм... компенсацію. Не знаю, про що я думав... Дістань ці чеки з поштових скринь, перш ніж автопошта розішле їх по адресам. Поспіши, їх можуть відправити в будь-яку хвилину. - Маркус.

Вчора Маркус напився і випадково відкрив в собі сумління. В стані алкогольного сп'яніння він відправив декілька чеків клієнтам, котрі були розчаровані і/або скалічені його товарами. Протверезівши, він гірко пожалкував про зроблене. Тому, він попросив Вас забрати чеки з поштових скринь, доки їх не забрав робот-листоноша.

Цілі[]

  • Зібрати чеки: 0/5.

Проходження[]

У Вас буде спочатку 3:00 хвилини на те, щоб зібрати всі чеки. Як тільки відкриєте першу скриню і візьмете чек, почнеться зворотній відлік. Краще почати з поштової скрині №1 (див. карту), так як такий шлях один з найоптимальніших. При отриманні кожного наступного чеку, до загального часу буде додаватися по 3:00 хвилини. Як тільки Ви зберете всі чеки, таймер зупиниться і Ви зможете спокійно доїхати до Дошки Об'яв і здати завдання.

Повідомлення при виконанні[]

"Ви повернули Маркусу його чеки, тримаючи його прибуток на своєму звичайному місці. Відсутність сумління Маркуса буде спокійно відпочивати вночі."

Дивіться також[]

Advertisement