FANDOM

Врятуй Ближнього (англ. Redeem the Soul) – навичок Кріґа, який знаходиться в 4-му ярусі гілки Манія.

ЕфектРедагувати

«Я НЕ СВЯТИЙ
АЛЕ ЗЦІЛИТИ МОЖУ!!!»

ОписРедагувати

Навичок дозволяє Кріґу миттєво відроджувати збитих напарників. Після відродження напарника таким способом, Кріґ опиняється в режимі Боротьба за Життя. Навичок збільшує тривалість Боротьби за Життя.

ЕфектиРедагувати

Кріґ може миттєво відроджувати напарників вартістю власного скалічення. Це активує режим Боротьба за Життя або навичок Пахне Порохом, якщо він вивчений. Тривалість режиму Боротьба за Життя збільшується на 50%. Кріґ може лише один раз на кожне відновлення активного навичку Пилорамна Лють відроджувати напарників.

СтратегіяРедагувати

Коли навичок використовується в комбінації з навичком Пахне Порохом, то ця здібність стає не лише шляхом миттєвого відродження напарників, але й дозволяє гравцю швидко увійти до стану скалічення Кріґа без необхідності скалічення від ворожого вогню. Якщо навичок поєднаний з навичком Розбуди Звіра, він стає позитивно смертельним: гравці можуть відроджувати союзників, досягати Другого Дихання, активувати Розбуди Звіра, знищувати велику кількість ворогів, що залишаються, а потім миттєво розпочати Пилорамну Лють, якщо необхідно прикінчити будь-кого, хто залишається.

ПриміткиРедагувати

  • Врятуй Ближнього функціонує, завдаючи таку кількість ушкодження, що дорівнює поточному рівню здоров'я Кріґа, залишаючи гравцю саме "0".
    • З виходом патчу від 29.08.2013 комбінація цього навичку та щита Вершник-Пофігіст більше не перешкоджає самоскаліченню Кріґа [1]. Відповідно до цього, зменшення ушкодження від щита Вершник-Пофігіст застосовувалось до вищезгаданого ушкодження. При критичному стані здоров'я Кріґа, замість нульового рівня, навичок Врятуй Ближнього і щит Вершник-Пофігіст взаємодіяли з навичком Розбуди Звіра.

Навички Кріґа
Пилорамна Лють
Кровожерливість Манія Пекельне Поріддя