FANDOM

Врунгель
Врунгель
"Як ви яхту назвете, так вона і попливе!"
Виробник: Маліван Лого б
Тип: Гвинтівки
Модель: Лицемір
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак
Гра Borderlands 2
Варіанти Врунгель - Варіанти

Врунгель (англ. Pimpernel) - унікальна гвинтівка виробництва Маліван в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Отримується в якості нагороди за виконання завдання Пірати На Прицілі, яке отримується в локації Очисний Завод Уошберна.

Опис і використанняРедагувати

Як ви зброю назвете... - коли Врунгель влучає в поверхню або зону ураження, то другий снаряд рухається вертикально по прямій лінії, а потім розділяється на 5 окремих снарядів, котрі мають оригінальні характеристики, що вказані в картці зброї. Ці 5 снарядів рухаються від центру по схемі зірки, влучаючи один раз з повним ушкодженням і потім можуть влучити вдруге, завдаючи 50% ушкодження. Відстань від першого влучання до другого влучання залежить від швидкості снаряду.

Врунгель має 50% ушкодження по площі, яке посилюється навичком Жнець, але не має посилення від гранат, також має 100% посилення критичного влучання. На відміну від інших гвинтівок, насправді є вигідно цілитися трохи нижче слабких критичних точок цілі, що дозволяє додатковим снарядам влучити і завдати критичного ушкодження самотужки, при цьому досягається можливе посилення ушкодження, зазначеного в картці, до 27 разів.

На перший погляд Врунгель не дуже відрізняється від будь-якої іншої гвинтівки Маліван синьої рідкості. Але уже після першого використання стає зрозуміло, що відрізняє цю зброю від решти. Кожне влучання створює 5 сфер стихійної енергії. Ушкодження кожної з них менше, ніж у початкової кулі, і додається до базового ушкодження при влучанні в ворога, а не віднімається від нього. У кожної сфери ушкодження складає приблизно 1/5 від ушкодження основної кулі. Таким чином, можна завдати подвійне ушкодження, не завдаючи критичного влучання, а просто вистріливши в тіло. Кожна зі сфер збільшує вірогідність завдати тимчасового стихійного ушкодження і стихійного ушкодження в цілому.

Справжня потужність Врунгель в тому, що можливо завдати одразу декілька критичних влучань одним пострілом. Таким чином можна один раз влучивши в тіло, завдати 5 критичних влучань в критичну точку. Особливо добре це працює проти вантажників, оскільки у них 5 вразливих місць. Постріл в ногу може вразити дочірніми снарядами іншу ногу, місця приєднання рук і оптичний сенсор. Звичайне ушкодження кожної сфери нижче, ніж у початкового, але критичне ушкодження таке ж, як у материнської кулі. Це робить зброю доволі потужною. До того ж, якщо Врунгель має префікс "Джентельменський", то це надасть +120% критичного ушкодження.

При пострілі ворогу середнього розміру в нижню частину тіла, дві-три сфери напевне влучать в нього. Якщо ж стріляти в ворогів більшого розміру, наприклад вантажники, або великих босів, на кшталт Роско, то всі 5 сфер завдадуть величезного ушкодження, і деякі з них напевне зможуть завдати і критичного ушкодження.

Врунгель також може бути корисним проти ворогів, що укриваються, напр. кочівники. Перший снаряд зупинить щит, але дочірні сфери завдають ушкодження, обходячи захист.

ПриміткиРедагувати

  • Повна назва зброї "Капітана Скарлет Врунгель", але префікс може бути переписаний, якщо зброя генерується з будь-яким аксесуаром.
  • Якщо гвинтівка генерується з префіксом "Джентельменський" і шлаковою стихією, то на картці зброї не будуть вказані додаткові 120% ушкодження критичного влучання, гарантовані префіксом, хоча посилення й буде примінено.
  • Оскільки дочірні снаряди не вказані в картці зброї, кожна додаткова сфера отримає повне посилення від посилючих щитів.
  • Якщо куля рикошетить у ворога внаслідок навичку Ґейдж Спробуй Промазати, то додаткові снаряди згенеруються від влучання у ворога, а не в оригінальній контактній точці.
  • Якщо гвинтівка використовується під час Шибзострілова Сальвадора в лівій руці, то додаткові снаряди переймають ушкодження і тип стихії зброї в основній руці. На додачу, якщо в магазині зброї основної руки не залишається куль, то снаряди гвинтівки завдаватимуть ушкодження, що розраховується відповідно до навичка Останній Патрон. Такий розрахунок ушкодження працює навіть якщо зброєю в правій руці є ракетниця або Рівностріл, незважаючи на те, що ця зброя не є спроможною активувати цей навичок самотужки.
  • На снаряди впливають навички як Ут3кти Від Кулі Зер0 та Прискорення Майї, котрі змінять їх розліт. Зокрема, це може зробити більш складним отримати кілька критичних влучань.
  • Постріл гвинтівки Врунгель може працювати з навичком Дриль, дозволяючи завдати навіть більшої потужності ушкодження з лише єдиною зоною ураження, присутньою на єдиному ворогові.
  • Нова куля запускає навички Дриль, Свинцевий Пінбол і Біжи, Форест, Біжи! і тому друге влучання буде застосовувати знову кожного разу спрацювання цих навичків.
  • Шлакова Врунгель з рукояткою від Маліван має шанс зашлакувати біля 64.8% і оскільки кожен снаряд має ушкодження по площі, то зброя має 12 шансів зашлакувати з вірогідністю 64.8% кожен. Це є більше, ніж 99.9996% шанс зашлакування з єдиного пострілу. На додачу, оскільки снаряди розлітаються по дугоподібній траєкторії і можуть влучити другий раз, то вони можуть зашлакувати інших ворогів поблизу першого, при чому, при влучанні, кожен снаряд матиме 2 шанси з вірогідністю 64.8% зашлакування. З навичком Мерехтіння шанс зашлакування може бути понад 100%.
Пустельний Яструб емблема

Емблема на корпусі гвинтівки Врунгель.

  • Врунгель, як і Смердючка, Скнара, Пустельний Яструб, Веселий Роджер і Людовік має на корпусі один і той же символ - орхідею зі схрещеними шаблями. Немає ніяких ознак того, чому ця зброя у Ц3Н30Ра.
  • Оригінальні назва і червоний текст Sink me! є посиланням до вигаданого персонажу з ім'ям Персі Блейкні з роману The Scarlet Pimpernel (укр. "Червоний Первоцвіт"), англійського дворянина, котрий врятував декількох знатних французьких аристократів від страти на гільйотині під час Французької революції, і який іноді вигукує фразу "Sink me!". Фраза є вираженням здивування або емоцій, аналогічно "My goodness!" (укр. "Боже мій!").
  • Енергетичні снаряди поширюються по схемі, котра нагадує квітку Anagallis arvensis ("Червоний Первоцвіт"), котра розкривається лише коли сяє сонце.