FANDOM

Ворог
Ворог
Дозвольте ненависті текти крізь Вас.
Виробник: Маліван Лого б
Тип: Пістолети
Модель: Ворог
стихія: Вогонь Корозія Шок ( Шлак / Мороз )
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Ворог - Варіанти

Ворог (англ. Animosity) - назва групи звичайних пістолетів виробництва виключно Маліван в Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel.

Опис і використанняРедагувати

Револьвери від Маліван характеризуються підвищеним ушкодженням, збільшеними потужністю та вірогідністю тимчасового стихійного ефекту, проте низькими швидкострільністю та ємністю магазину. Стріляють потужними стихійними снарядами, що завдають додаткове ушкодження по площі, яке становить 80% від базового, витрачаючи при цьому 2 набої за постріл. Ворог оснащений стволом від Торрг, який забезпечує значне підвищення ушкодження, але знижені швидкострільність і швидкість перезаряджання.

Ворог має подвійне ушкодження, як і всі нормальні пістолети від Маліван, що робить його трохи більш ефективним. Проте ця приналежність зменшує розмір його магазину, а також і його скорострільність.

ПриміткиРедагувати

  • Оскільки Ворог завдає одночасно й пряме ушкодження, й ушкодження по площі, пряме влучання з нього має одразу дві можливості викликати тимчасовий стихійний ефект.
  • Фактично відносяться до підтипу револьверів, чиї конструктивні особливості (в загальному випадку) забезпечують Ворогу високі точність і силу ушкодження, та дозволяють ефективно використовувати його на середній, а з оптичним прицілом – і на дальній дистанціях.