FANDOM

Вогонь
Вогонь (англ. Incendiary) - тип шкоди в Borderlands, Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel.

Загальна характеристикаРедагувати

Вогонь призначений для більш ефективного знищення супротивників, не захищених бронею і щитами. Вороги з бронею і щитами отримують знижену шкоду від вогню. Крім того, нанесення шкоди вогнем призводить до підпалювання супротивників. Вороги помирають з анімацією згоряння живцем, якщо вони вмирають під час горіння.

Вогонь можна наносити за допомогою вогняної зброї, гранат, щитів, дихпакетів і навичок. У екіпіровки, що володіє стихією вогню, можна помітити відповідний значок. Існують щити, які забезпечують підвищений опір вогню.

Як правило, вразливі до вогню вороги мають червону смужку здоров'я. Винятки: броньовані вороги в Borderlands, броньовані боси в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel - вони мають червону смужку здоров'я не дивлячись на те, що є броньованими.

Оскільки головні герої не є броньованими (Виняток - Клептреп-Халеп в Borderlands: The Pre-Sequel), їм варто остерігатися вогню, коли у них розряджені щити.

Borderlands

В Borderlands вогонь завдає 120% утрати плоті, 50% втрати щитів та 80% утрати броні. Вся зброя, пов'язана з стихією вогню, може підпалювати до декількох супротивників одночасно.

Зброя, що має фіксовану стихію вогню: Редагувати

Щити, які мають фіксовану стихію вогню: Редагувати

Модифікатори класів, пов'язані зі стихією вогню: Редагувати

Навички персонажів, пов'язані зі стихією вогню: Редагувати

ДодатковоРедагувати

  • Існують артефакти, які наділяють активний навичок персонажів силою вогню.
  • Вогненні психи не схильні до спалаху, хоча і отримують пряму втрату від вогню.

Borderlands 2

В Borderlands 2 сила вогню залежить від складності гри. На нормальної складності вогонь завдає 150% утрати незахищеним ворогам і 75% утрати ворогам, захищеними щитами або бронею. На РІШХ і РВШ незахищені вороги отримують 175% утрати від вогню, а вороги, захищені бронею або щитом - 40% утрати. Як і в Borderlands, вогняна зброя може підпалити, але не всі види зброї можуть підпалити кілька супротивників одночасно. Ефект горіння триває 5 секунд.

Модифікатори гранат, що мають фіксовану стихію вогню: Редагувати

ДодатковоРедагувати

Borderlands: The Pre-Sequel

В Borderlands: The Pre-Sequel механіка вогню ідентична Borderlands 2, за винятком наступного моменту: в грі присутні цілі області без атмосфери, і ворогів, які перебувають у них, неможливо підпалити. Відсутність атмосфери не перешкоджає прямому пошкодженню вогнем.

ДодатковоРедагувати

  • Певний різновид дихпакета Дуалізм може збільшувати ушкодження вогнем у вакуумі. Так само в грі присутній легендарний дихпакет Окисник, що збільшує шанс підпалювання в атмосфері і змушує підпалених ворогів вибухати. Самі вищевказані дихпакети, тим не менш, можуть володіти будь стихією.
  • Не дивлячись на те, що Електрон є нестихійною зброєю, до нього застосовуються модифікатори шкоди вогню.