Advertisement

Ліліт: Торрг, а навіщо ти взагалі граєш? Ти ж качок, якого біса тобі ці ґіковські штучки?

Торрг: ЩО, ЯКЩО Я ПІДТРИМУЮ СЕБЕ В ГАРНІЙ ФОРМІ, ОТЖЕ, МЕНІ НЕ МОЖНА ЛЮБИТИ ҐІКОВСЬКІ ШТУЧКИ?

Ліліт: Давайте вже позбавимось від цього удавальника.

Тіна: Дами, дами, у мене ідея. Шукачі Пригод, ви повинні знайти три таємних запитання для справжніх ґіків.

Тіна: Торрг, на три моїх запитання відповідай, і тоді до гри нашої вступай.

Тіна: Ви знайшли перше запитання для ґіків. Містере Торрг, серіал «Космічна подорож в космосі»: в сорочки якого кольору одягнуті члени екіпажу космічного корабля, яких, скоріше за все, з'їдять трааги?

Торрг: В ЧЕРВОНІ, ЗВИЧАЙНО!

Тіна: Правильно! Шукачі пригод, вперед, за новим питанням!

Торрг: А ЧОМУ ТИ ЗАПИТУЄШ МЕНЕ ПРО ЦІ ШТУКИ?

Ліліт: Тому що ти качок. Ми повинні переконатись в тому, що ти не прикидаєшся ґіком лише тому, що це модно.

Тіна: Питання друге! В серії «ЕХОкниг» «Король коштовностей» законний претендент на трон повинен був заново викувати зламаного...

Торрг: МЕЧА!

Тіна: Правильно! Вперед, за новим питанням!

Торрг: ОХ, НУ ВИ Й ПАРАНОЇКИ!

Ліліт: Слухай, в дитинстві наді мною сміялися через дві речі - за мої тату та за «Шахти і шибайголові». Не лізь до мого світу лише тому, що він став модним.

Торрг: ПРИСЯГАЮСЬ ЧЛЕНОМ СКАҐА! ЩО ЗА ПРИДУШЕНИЙ ГНІВ?

Тіна: Останнє питання! Як називається корабель, що викрадає синього ящика в 23-й серії 15-го сезону «Пригоди синього ящика»?

Торрг: Я... е-е... Я не знаю!

Ліліт: О-о, Торрг, не пощастило. Схоже, ти все-таки не справжній ґік.

Торрг: Чо-чо-чому?! Я Ж ПОЛЮБЛЯЮ ФАНТАСТИКУ, ФЕНТЕЗІ, ЄДИНОРОГІВ І *БІ-ІП*! ЧОМУ МЕНІ НЕМОЖНА ГРАТИ З ВАМИ?!

Ліліт: Ох. Треба ж. Я наче почуваю себе останньою сволотою.

Тіна: Я-я-я-те-е-ж.

Ліліт: Торрг? Слухай... вибач. Можеш грати з нами, нема питань. Будеш роздавати додаткові завдання в місті або ще що-небудь.

Торрг: ЧУДОВО!

Торрг: Друзі, ви кращі - або моє ім'я не Містер Торрг!

Ліліт: Стоп! Твоє ім'я - «Містер Торрг»? А прізвище тоді яке?

Торрг: ФЛЕКСІНГТОН!

Advertisement