FANDOM

ОписРедагувати

Виживання (англ. Survival) – третя гілка дерева навичків Акстона, яка фокусується на посиленні захисних характеристик та здібностей, частішому використанні турелі та витяганні Акстона назад з межі смерті.
Іншими гілками Акстона є Порох і Партизан.

НавичкиРедагувати

Навичок Ефект Виживання
1
Здоровило (Акстон)
GenericIcon5

Навичок збільшує максимальний рівень здоров'я Акстона.
Підготовка (Акстон)
GenericIcon5

Навичок збільшує ємність щита та надає відновлення здоров'я, якщо заряд щита повний.
2
Останній Шанс
GenericIcon5

Під час режиму Боротьба за Життя навичок збільшує ушкодження вогнепальної зброї та швидкість руху Акстона.
Зовнішній Тиск
GenericIcon5

Навичок збільшує швидкість перезаряджання та знижує затримку підзарядки щита, чим нижче є рівень здоров'я Акстона. Значення бонусів обернено пропорційні поточному рівню здоров'я.
3
Терпіння
GenericIcon5

Навичок знижує тривалість стихійного ушкодження в часі та збільшує максимальний рівень здоров'я Акстона.
Щит "Фаланга"
GenericIcon1

Турель Шабля проектує щит, котрий намагається блокувати вогонь ворогів на відстані. Союзні атаки на відстані проходять кріз нього.
Нашвидкоруч (Акстон)
GenericIcon5

Після убивства ворога щит персонажу підзаряджатиме напротязі кількох секунд відсоток від своєї максимальної ємності.
4
Винахідливість
GenericIcon5

Навичок збільшує швидкість відновлення активного навичку Акстона.
Магнетизм
GenericIcon1

Цей навичок надає Турелі Шабля "ефект прилипання", котрий дозволяє турелі розгорнутися на стінах або стелях.
5
Стійкість (Акстон)
GenericIcon5

Навичок надає Акстону певний шанс ігнорувати ушкодження, котре могло б відправити його до режиму Боротьба за Життя та натомість відновлює половину від максимального рівня здоров'я персонажу.
6
Близнюки
GenericIcon1

Навичок дозволяє Акстону розгортати дві турелі.

Навички Акстона
Турель Шабля
Партизан Порох Виживання