Advertisement
Веселощі, Сонце та Гармати
Локація Острів Трах-Бах
Видає Сер Хаммерлок
РВШХ
Рівень 80
Нагорода $389631, 44810 XP, Голова
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Веселощі, Сонце та Гармати (англ. Fun, Sun and Guns) - сюжетне завдання в доповненні Сер Хаммерлок Проти КрабоХрабчика до Borderlands 2.

Опис[]

Приїхавши на фестиваль родючості, Сер Хаммерлок виявляється раптово викраденим. Пошуки за допомогою п'яного варкіда-слідопита приводять до лігва КрабоХрабчика. Після перемоги над ним, гравець отримує наступне завдання від сера Хаммерлока - Жертви Шукачів Хранилища.

Цілі[]

  • Поговорити з сером Хаммерлоком (в Пенсійному котеджі).
  • Знайти сера Хаммерлока.
  • Знайти віскі сера Хаммерлока.
  • Знайти інжектор для варкідів.
  • Знайти варкідів.
  • Зробити ін'єкцію в кокон варкіда.
  • Слідувати за варкідом.
  • Знайти варкідів (знову).
  • Зробити ін'єкцію в кокон варкіда.
  • Слідувати за варкідом.
  • Відшукати шлях на острів.
  • Убити піратів.
  • Запустити турбіну.
  • Слідувати за варкідом.
  • Знайти інший кокон варкіда.
  • Зробити ін'єкцію в великий кокон варкіда.
  • Призвати КрабоХрабчика.
  • Перемогти КрабоХрабчика.
  • Врятувати Сера Хаммерлока.

Проходження[]

Коли Шукачі Хранилища знаходять сера Хаммерлока в Пенсійному Котеджі, то Хаммерлока забере гігантський крабохраб і потім захоплений деякими дикунами, котрі спробують принести в жертву Сера Хаммерлока КрабоХрабчику.

Мордекай говорить Шукачам Хранилища, що вони можуть використати варкідів, щоб вислідити Хаммерлока за допомогою його шприца з самогоном, отже їм необхідно зробити ін'єкцію варкіду, котрий зрештою помирає від алкоголю.

Мордекай каже повторити те ж саме, але з меншою дозою алкоголю, проте варкід тверезіє і Шукачам Хранилища необхідно убити його.

Наступний кокон - шибайголовий кокон і Шукачам Хранилища буде необхідно зробити їн'єкцію алкоголю в нього, проте шибайголовий варкід, що з'являється, приводить їх близько до Хаммерлока, і отже їм не потрібно повторювати процес знову.

В бою проти КрабоХрабчика, боротьба проходитиме в районі з водоспадами, а Крабохрабчик б'ється майже так само, як і його батько - КрабоХраб - з попередньої гри, проте він призиває крабохрабів та крабоїдів, а ушкодження отримує в основному зі своїх критичних точок.

Повідомлення при виконанні[]

"Спасибі."

Примітки[]

  • Інколи стається помилка, коли варкід не буде рухатися або помре одразу. В такому випадку потрібно вийти з гри і перезайти знову.
  • Ружбай Виклик Громаді рекомендована зброя проти КрабоХрабчика, так як влучатиме в обидві його критичні точки одночасно.
  • В цій місії показується новий вихованець Мордекая - Кігтик.
  • Віскі Хаммерлока: "Для того, коли Вам потрібен напій, такий же міцний, як і моя верхня губа."
  • Інжектор для коконів варкідів: "Шприц, що використовується для ін'єкцій варкідів."

Відеопроходження[]

Advertisement