FANDOM

Веселий Роджер
Веселый Роджер
Йо-хо-хо і пляшка рому!
Виробник: Бандит Лого б
Тип: Ружбаї
Модель: Мікіла
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Веселий Роджер - Варіанти

Веселий Роджер (англ. Jolly Roger) - унікальний ружбай виробництва Бандит, що зустрічається в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Отримується за завершення завдання Дезінфекція Від Дезертирства в локації Солончаки.

Опис і використанняРедагувати

Ати-Бати - мені йти в пірати! - підвищена кількість дробин за постріл. Фіксована схема розльоту дробу. Розліт формує малюнок черепа з двома перехрещеними кістками.

Веселий Роджер вистрілює 18 дробин (20 - з аксесуаром переднього руків'я) по ціні 2 набоїв. Це робить його цілком ефективним по витраті набоїв для трьохствольника, з кількістю дробин на рівні більшості чотириствольників. Веселий Роджер також може згенеруватися з дробом, що рикошетить.

Ґейдж знаходить гарне застосування Веселого Роджера, оскільки її навичок Спробуй Промазати спричинить влучання більшої кількості дробин, завдаючи великого ушкодження, в той же час залишаючись досить економним по витраті набоїв.

Ця зброя дуже подібна до інших ружбаїв, які теж стріляють фіксованою схемою, за виключенням характеристик виробника Бандит. Гравці повинні скористатися фіксованою схемою для збільшення ушкодження до максимуму. Найкраще ця зброя працює проти широких ворогів, таких як великі скаґи, мурахопавуки або вантажники.

ПриміткиРедагувати

Веселий Роджер схема

Схема розльоту дробу Веселого Роджера.

  • Хотфікс від 14.10.2013 в якості частини акції Loot Hunt надав Веселому Роджеру і всім іншим ружбаям Бандит ще один постріл в магазині і трохи більшу швидкість перезаряджання.
  • Веселий Роджер, як і Смердючка, Скнара, Пустельний Яструб, Врунгель і Людовік має на корпусі один і той же символ - орхідею зі схрещеними шаблями.
Веселий Роджер Едварда Інгланда

"Веселий Роджер" Едварда Інгленда

  • Назва та схема розльоту дробу є посиланням до знаменитого "Веселого Роджера" - піратського символа в XVII—XVIII ст.
  • Оригінальний червоний текст (англ. A Pirate's Life for me!) є посиланням до пісні, яка була написана для аттракціону «Пірати Карибського моря» в Діснейленді в 1967 році.
Пустельний Яструб емблема

Емблема на корпусі Веселого Роджера.