Advertisement
Великий Бум
Бластер
Виробник: Торрг Лого б
Тип: Щити
Модель: Бустерний щит
Гра Borderlands 2
Варіанти Великий Бум - Варіанти

Великий Бум (англ. Big Boom Blaster) - серафімський щит виробництва Торрг в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2.

Отримується за кристали у Торговця Серафімів в локації Шибайголовий Кратер для Шибайголових на Режимі Істиного Шукача та Нормальному режимі. На Режимі Величного Шукача може бути отриманий в якості рідкісного випадіння з Піта Неприбацаного.

Опис і використання[]

Для тих випадків, коли потрібно як слід бабахнути! - кожен посилювач щита, що зронений, відновлює щити як звичайно, але, до того ж, після підбирання відновлює одну гранату і одну ракету.

Великий Бум є бустерним щитом високого класу, який хизується дуже високим шансом випадіння посилювача, а також унікальною здатністю цих посилювачів відновлювати гранати і ракетні набої. Друга властивість щита є значно привабливою, оскільки гранати і ракети не є розповсюдженими і їх, відповідно, рідко можна знайти, а Великий Бум може легко забезпечити надійний спосіб поповнити їх в середині бою. Проте, по суті високу ймовірність падіння посилювача щита варто відзначити, оскільки Великий Бум здатен досягти найвищого шансу падіння посилювача у грі - 22.1%. Для порівняння: набагато менш корисний WTF? може досягнути лише 19.3%, а не унікальні Бустерні щити - максимум 16.5%.

Великий Бум є гарним вибором як для гравців, які часто використовують ракети і гранати, а також для гравців, які просто віддають перевагу Бустерним щитам. Його властивості відновлювати набої також можуть стати в нагоді для багатокористувацької гри, а високий шанс випадіння посилювача гарантує, що в таких ситуаціях навкруги буде розповсюджуватись багато посилювачів.

Примітки[]

  • Цей щит особливо корисний для бою проти Піта Неприбацаного. Пітове стихійне ушкодження в часі дійсно може бути використане, щоб принести користь всій команді. Довга тривалість ефекту стану постійно генеруватиме посилювачі в достатній кількості, щоб звести нанівець все ушкодження гравцю та пом'якшити ушкодження іншим членам команди.
  • Великий Бум може згенеруватися з конденсатором від Маліван, що гарантує персонажу опір шоковому, корозійному чи вогняному ушкодженню без префіксів "Заземлений", "Лужний" або "Вогнетривкий" відповідно. Він також може згенеруватися з конденсатором від Торрг, який знижує вибухове ушкодження без префікса "Вибухостійкий".
  • Незважаючи на виробництво Торрг, Великий Бум має фарбування і логотип Даль.
Advertisement