FANDOM

Вдівець
Вдівець
В парі з Сироторобом для справжнього досвіду горювальника.
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Пістолети
стихія: Без стихії
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Вдівець - Варіанти

Вдівець (англ. Widow Maker) - назва групи звичайних пістолетів виробництва виключно Джейкобс в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином із будь-якого джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Револьвери від Джейкобс характеризуються високими основним і критичним ушкодженням, високою точністю, але великою віддачею та малою емністю магазину. Не можуть бути стихійними. Здатні досягати величезної швидкострільності в залежності від того, як часто натискається кнопка стрільби.
Вдівець оснащений стволом від Торрг, який підвищує ушкодження, але знижує максимальну швидкострільність і швидкість перезаряджання.

ПриміткиРедагувати

  • Як і більшість зброї Джейкобс, Вдівець має білий напис в картці: "Швидкість стрільби обмежена тільки спритністю вашого пальця". Вона не повністю правильна: максимальна швидкість стрільбы, яку може розвинути гравець з такою зброєю, обмежена параметром швидкострільності цієї зброї.
  • Властивість збільшеного критичного ушкодження у револьверів Джейкобс полягає у збільшеному критичному множнику з 2 до 2.5.