FANDOM

Вбити 0дним П0стріл0м (англ. 0ne Sh0t 0ne Kill) – навичок Зер0, який знаходиться в 3-му ярусі гілки Снайпер.

ЕфектРедагувати

«Розмова буде короткою»

ОписРедагувати

Навичок надає бонус ушкодження зброї для першого пострілу з повного магазину.

ЕфектиРедагувати

  • Бонус ушкодження: +12% за рівень навичку.

Рівень 1 2 3 4 5
Бонус ушкодження +12% +24% +36% +48%+60%
Рівень 6 7 8 9 10 11
Бонус ушкодження +72% +84% +96% +108% +120%+132%

Навичок можна підняти вище 5-го рівня за допомогою модифікаторів класу Снайпер і Легендарний Снайпер.

ПриміткиРедагувати

  • Навичок Вбити 0дним П0стріл0м є найбільш корисним зі зброєю, котра часто і/або швидко перезаряджається, на кшталт пістолетів і ружбаїв виробництва Джейкобс. Це працює добре в парі з активним навичком, оскільки гравець може перезаряджатися у відносній безпеці під час переміщення на позицію для здійснення пострілу. Використання цього разом з потужними гвинтівками також можливо, оскільки це дозволить Зер0 убивати багато ворогів миттєво з критичного влучання.
  • В парі з Центром Всесвіту цей навичок в результаті призводить до високої кількості ушкодження, котре можливо завдати за короткий проміжок часу. Центр Всесвіту завжди має в магазині лише одну кулю, а отже кожна куля, що вистрілюється з цього пістолету має користь від цього навичку. Навичок П0двійний Уд4р максимізує ушкодження, яке завдане таким способом.

Навички Зер0
0м4н4
Снайпер Хитрість Різанина