FANDOM

Брехун
Брехун
Зброя - брехня.
Виробник: Гіперіон Лого б
Тип: Пістолети
Модель: Агрегат
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Брехун - Варіанти

Брехун (англ. Fibber) - унікальний пістолет виробництва Гіперіон. Брехун видається, як нагорода, роботом Мелом після виконання завдання Я Лю-Ди-На! 3: Усвідом в локації Морові Землі.

ОписРедагувати

Чи буду я тобі брехати? - всі цифри, показані в картці зброї, невірні. Реальні характеристики Брехуна сильно варіюються.

ПриміткиРедагувати

Брехун має три унікальні стволи.

  • Перший ствол стріляє кулями, котрі утворюють форму пострілів з ружбая, і летять з низькою швидкістю.
  • Другий ствол стріляє кулями, котрі руйнуються при зіткненні або рикошетять від стін, утворюючи дочірні гранули. Кулі відскакують від стін, якщо вони не влучають в що-небудь. Кулі подорожують з такою ж швидкістю, що й кулі звичайних пістолетів.
    • Через те, як вміння впливає на початковий снаряд до розділення, то коли ефект розділення і навичок Ґейдж Спробуй Промазати відбуваються одночасно, то відрикошечені "самонавідні" кулі завдадуть 100% ушкодження, таким чином ігноруючи 50% штрафу до ушкодження кулями від навичку Ґейдж. Це робить цей варіант Брехуна насправді ламаючим гру, оскільки він отримає повні 1050% ушкодження зброї від 600 очок Анархії, навіть коли відбувається бездумна стрільба в будь-що.
    • Через відсутність жовтого помножувача до ушкодження, кожна з 9 куль, що відрікошетилися, отримає повний бонус Посилюючого щита. Зі щитом Крапчик цей варіант отримує надзвичайну ефективність через "ушкодження за патрон"-відношення, і його скорострільності.
  • Третій ствол стріляє кулями по дузі. Кулі також рикошетять, якщо вони влучають в стіни і т.п. Такий Брехун має бонус 700% критичного ушкодження, котре не показано на картці зброї.
  • Хотфіксом від 23 жовтня 2013 року було підвищено розмір магазину і відновлення влучності Брехуна і всіх інших пістолетів Гіперіон під час акції Loot Hunt.
  • Брехун один з чотирьох стволів в Borderlands 2, що мають унікальний білий особливий текст. Інші три: ракетниця Монгол, щит Лан і пістолет Каїн.
  • З якоїсь причини Брехун виглядає так, наче він пофарбований в світло-фіолетовий колір, тоді коли в екрані екіпіровки гравця, а також, коли гравець на деякій відстані від зроненого Брехуна, незважаючи на те, що він чітко червоного кольору, коли знаходиться в руках персонажу.